H&M-ი სამომავლო სარეკლამო კამპანიებისთვის 30 მოდელის ციფრულ კლონებს შექმნის. 

სწრაფი მოდის გიგანტის განცხადებით, მოდელებს ექნებათ თავიანთი ვირტუალური ვერსიების განკარგვის უფლება და მათი მათი გამოყენებისთვის შესაბამის ფულად ანაზღაურებას მიიღებენ.

ინიციატივას უკვე მოჰყვა კრიტიკა. პროფკავშირების წარმომადგენლები შიშობენ, რომ ფოტოსესიები ვირტუალური მოდელების მონაწილეობით დააზიანებს როგორც თავად მოდელების, ასევე სხვა დამხმარე პროფესიების წარმომადგენლების: სტილისტების, ფოტოგრაფების ინტერესებს.

ბიზნესპარტნიორი