თიბისი ბიზნესი განაგრძობს ბიზნესის მხარდაჭერას და ამ მიზნით მორიგ საგანმანათლებლო ტრენინგს სთავაზობს მცირე და საშუალო ბიზნესის წარმომადგენლებს.

23 – 24  სექტემბერს 19:00 საათზე გაიმართება შეხვედრა ბრენდის კონტულტანთან, დავით ხუცუშვილთან, რომელიც ისაუბრებს თემაზე - როგორ განვსაზღვროთ სამიზნე აუდიტორია?

ფიზიკური შეხვედრების ფარგლებში განხილული იქნება

 23 სექტემბერი - სეგმენტაცია 

1) რა არის ბაზრის სეგმენტაცია 

2) რას ემსახურება ბაზრის სეგმენტაცია 

3) სეგმენტაციის სახეები 

4) სეგმენტაციის გამოყენების წესები

 24 სექტემბერი - ტარგეტინგი 

1) როგორ ხდება მიზნობრივი აუდიტორიის შერჩევა 

2) მიზნობრივ აუდიტორიასთან წვდომის სტრატეგიების ჩამოყალიბება 

3) როგორ ხდება მიზნობრივი აუდიტორიის დეტალური დახასიათება 

შეხვედრაზე დასწრების მსურველებმა, გთხოვთ, გაიარეთ რეგისტრაცია:

სარეგისტრაციო ფორმა (google.com)