2023 წელს Rolex-ის გაყიდვებმა ახალი რეკორდი მოხსნა. LuxeConsult-ისა და Morgan Stanley-ის მონაცემებით შვეიცარიული საათების ბაზარზე სწორედ ეს შვეიცარიული ბრენდი დომინირებს.

Rolex-ის გაყიდვებმა 10 მილიარდ შვეიცარიულ ფრანკს პირველად 2023 წელს გადააჭარბა და მნიშვნელოვნად აჯობა მის კონკურენტებს - Cartier-ს (3.1 მილიარდი) და Omega-ს (2.6 მილიარდი).

შესაბამისად, 11 აპრილის მდგომარეობით, ერთი შვეიცარიული ფრანკი დაახლოებით 1,1 აშშ დოლარი ღირს.

LuxeConsult-ისა და Morgan Stanley-ის მონაცემებით Rolex შვეიცარიული საათების ბაზრის 30.3% უჭირავს. მას მოსდევს Cartier და Omega 7.5%-7.5%-ით.

შვეიცარიული საათების ბაზარი ასე ნაწილდება:

ბრენდის / ბაზრის წილი (%)

Rolex - 30.3%;

Cartier - 7.5%;

Omega - 7.5%;

Patek Philippe - 5.6%;

Audemars Piguet - 4.9%;

Longines - 3.4%;

Richard Mille - 3.1%;

Vacheron Constantin - 2.7%;

Tissot - 2.5%;

Breitling - 2.4%;

IWC - 1.9%;

Hublot - 1.9%;

Jaeger-LeCoultre - 1.7%;

TAG Heur - 1.7%;

სხვა ბრენდები - 22.9%.