ავტომობილების გაყიდვები ევროკავშირში აპრილში, გასული წლის ანალოგიურ თვესთან შედარებით, 17,2%-ით გაიზარდა, რაც 803,188 ერთეულს შეადგენს, ნათქვამია ევროპის ავტომობილების მწარმოებელთა ასოციაციის (ACEA) ანგარიშში.
ევროკავშირის ყველა ძირითადმა ბაზარმა გაყიდვების ზრდის ძლიერი ტემპები აჩვენა: იტალიაში - 29.2%, საფრანგეთში - 21.9%, გერმანიაში - 12.6%, ესპანეთში - 8.2%.
მთელ ევროპაში გაყიდული ახალი მანქანების რაოდენობა (ევროკავშირის ქვეყნები, პლუს ისლანდია, ნორვეგია, შვეიცარია და დიდი ბრიტანეთი) აპრილში 16.1%-ით გაიზარდა და 964,932 მანქანას შეადგენდა.
Volkswagen (VW) ჯგუფის მანქანების გაყიდვები (მათ შორის Skoda, Audi, Seat, Porsche და ა.შ.) ევროკავშირში გასულ თვეში 31,2%-ით, 220,459-მდე გაიზარდა. VW-ის ბაზრის წილი ევროკავშირში წინა წლის 24%-დან 27,4%-მდე გაიზარდა.
Stellantis-ის ავტოკონცერნმა (კომბინირებული Fiat Chrysler-ისა და PSA Group-ის მიერ) 8,7%-ით მეტი - 149,786 ავტომობილი გაყიდა. თუმცა, Stellantis-ის საბაზრო წილი 20,1%-დან 18,6%-მდე შემცირდა.
Renault Group-ის გაყიდვები 41,1%-ით გაიზარდა და 91,413 ავტომობილს მიაღწია, ხოლო Hyundai Group (რომელიც მოიცავს Kia-ს) - 1,8%-ით და 73,248 ავტომობილი შეადგინა.
BMW-ს ავტომობილების გაყიდვები 8,6%-ით გაიზარდა, Mercedes-Benz-ის - 5,8%-ით, Toyota-ს - 1,4%-ით შემცირდა.
ელექტრო მანქანების გაყიდვები Tesla Inc. ევროკავშირში ცხრაჯერ, 10685 ერთეულამდე გაზარდა.
ზოგადად, ელექტრომობილების გაყიდვები რეგიონში აპრილში 1,5-ჯერ გაიზარდა და 94 561 ავტომობილი შეადგინა. ევროპის ბაზარზე ელექტრომობილების წილი, წინა წლის 9,1%-დან, 11,8%-მდე გაიზარდა.
ევროკავშირში ავტომობილების გაყიდვები იანვარ-აპრილში 17,8%-ით გაიზარდა და 3,5 მლნ ერთეული შეადგინა.