როგორც აზერბაიჯანის სახელმწიფო სააგენტო Azertaj იტყობინება, პირველი მატარებელი ქალაქ გვანჯოუს (გუანდუნის პროვინციის დედაქალაქი), ჩინეთის ერთ-ერთი ყველაზე ეკონომიკურად განვითარებული რეგიონიდან, სტამბოლში გაემგზავრა ცენტრალური აზიის, კასპიის ზღვის, აზერბაიჯანის, საქართველოსა და შავი ზღვის გზით. ეს მარშრუტი მნიშვნელოვანი ნაბიჯია ლოგისტიკური კორიდორის განვითარებისთვის დიდი ყურის რეგიონში — გუანდუნის პროვინცია, ჰონკონგი და მაკაო — და თურქეთის შორის.

მატარებელში, რომელიც 6 სექტემბერს საერთაშორისო პორტიდან გვანჯოუს მიემგზავრა, მოთავსებულია ორმოცდაათი 40-ფუტიანი კონტეინერი საყოფაცხოვრებო ტექნიკით, ტანსაცმლითა და სხვა პროდუქტებით დატვირთული.

მარშრუტი, რომელიც მულტიმოდალურ გადაზიდვებს ეფუძნება – რკინიგზა–ზღვა–რკინიგზა, ხელს უწყობს ტვირთის უსაფრთხო და სწრაფ ტრანსპორტირებას. სტამბოლამდე გზა კი 20 დღეში უნდა დაიფაროს. 

მატარებელი გადავა საზღვარზე ხორგოსში, სინძიან-უიგურის ავტონომიურ რაიონში, შემდეგ შევა ყაზახეთის ტერიტორიაზე და მიიტანს ტვირთს პორტ აქთაუში. კონტეინერები გადაეგზავნება ფერმით კასპიის ზღვაზე ბაქოში, ხოლო შემდეგ რკინიგზით შავი ზღვის მიმართულებით, სადაც კვლავ დატვირთავენ ფერმზე. ბოლო ეტაპზე ტვირთი გაიგზავნება რკინიგზით ტრაბზონის პორტიდან სტამბოლამდე.

მარშრუტის სიგრძე, რომელიც მოიცავს ორ ზღვას, დაახლოებით 10 000 კმ-ია. ის ტრადიციულ საზღვაო გზაზე 30%-ით მოკლეა და ტვირთის მიწოდებას 15 დღით აჩქარებს.