ტურისტული პლატფორმის, Cvent-ის კვლევის თანახმად, ბევრი მოგზაურობის მენეჯერი ამჟამად როგორც საქმიანი მოგზაურობის, ასევე შეხვედრების ორგანიზებას ახდენს, რადგან კორპორაციები სულ უფრო ხშირად აერთიანებენ ამ ორ მიმართულებას.
1600 პროფესიონალის გლობალურმა გამოკითხვამ აჩვენა, რომ მათი 91% პასუხისმგებელია სასტუმროებისა და ღონისძიებების დაჯავშნაზე თავიანთი კომპანიისთვის – 2017 წლის 64%-თან შედარებით.
ეს, პირველ რიგში, განპირობებულია ოპერაციული ეფექტურობის გაზრდის მიღწევით, რაც ევროპელი კორპორატიული მყიდველების 53%-ისთვის პრიორიტეტულია. ამას ასევე აქვს ფინანსური გონივრულობა: მოგზაურობისა და შეხვედრების მართვის გაერთიანებით, გამოკითხულთა 83%-მა შეამცირა მოგზაურობის ხარჯები.
ვრცლად buyingbusinesstravel–ზე