კვლევის თანახმად, გლობალური საქმიანი მოგზაურობის ხარჯებმა 2024 წელს 2.09 ტრილიონ დოლარს მიაღწია, რითაც პანდემიამდელ მაჩვენებლებს გადააჭარბა. მოსალოდნელია, რომ წლიური 6.8%-იანი ზრდის ტემპით, ეს მაჩვენებელი 2029 წლისთვის 2.9 ტრილიონ დოლარს მიაღწევს.

ონლაინ ტურისტული სააგენტო Navan-ისა და Euromonitor International-ის მიერ ჩატარებულმა კვლევამ აჩვენა, რომ მოგზაურობის მენეჯერთა 85% ელოდება, რომ მათი კომპანიების საქმიანი მოგზაურობის ბიუჯეტები მომდევნო ხუთი წლის განმავლობაში გაიზრდება.

მცირე და საშუალო საწარმოები (SMEs): კვლევის მიხედვით, მცირე და საშუალო საწარმოები საქმიანი მოგზაურობის ბაზრის ყველაზე სწრაფად მზარდ სეგმენტს წარმოადგენს, რომელიც 2029 წლამდე 7.1%-ით იზრდება. 2024 წელს, ისინი ბაზრის 26.1%-ს შეადგენდნენ.

საჰაერო მოგზაურობის ზრდა: ექსპერტები განსაკუთრებულ ზრდას აეროპორტით მოგზაურობაში ვარაუდობენ, განსაკუთრებით აშშ-ში, სადაც მოგზაურობის ხარჯები 2024-დან 2029 წლამდე 87%-ით გაიზრდება.

ხარჯების მართვა: ანგარიშის თანახმად, გლობალური მოგზაურობის ხარჯების ორი მესამედი კვლავ უმართავი რჩება, რაც კომპანიებისთვის მნიშვნელოვან გამოწვევად მიიჩნევა.

Navan-ის ფინანსური დირექტორის, ემი ბიუტის თქმით, ეს ზრდა იმით აიხსნება, რომ კომპანიები პირად ურთიერთობებს პრიორიტეტს ანიჭებენ, რაც მოგზაურობაზე დანახარჯების ზრდას უწყობს ხელს.

წყარო: avianews.ge