Dior-მა ღვინოზე დაფუძნებული სახის კოსმეტიკური საშუალებების განახლებული ხაზი გამოუშვა. ამის შესახებ Robb Report წერს.

გამოცემის ცნობით, იგივე ყურძენი, საიდანაც ღვინოებს ამზადებენ Chateau d'Yquem-ში, გამოიყენებოდა კოსმეტიკური საშუალებების ხაზის ახალი პროდუქტების დასამზადებლად. ეს არის ხაზის პირველი განახლება, რომელიც პირველად გამოვიდა 2007 წელს.

Robb Report-ის თანახმად, კოსმეტიკა შეიცავს „კეთილშობილური ობის“ ძალას, სოკოს, რომელიც აძლიერებს Sauternes-ის ღვინოების სიტკბოს. ამ ნივთიერების წყალობით, კენკრაში ტენიანობის რაოდენობა მცირდება შაქრის რაოდენობის შემცირების გარეშე.

„ახალი ფორმულა, რომელსაც Dior უწოდებს Golden Drop Longevity Technology, აძლიერებს კოსმეტიკის დაბერების საწინააღმდეგო ეფექტს. შიდა კვლევები კრემის გამოყენების შემდეგ კოლაგენის გამომუშავების 30%-იან ზრდას აჩვენებს“, - წერს გამოცემა.

The Mirror-ის ცნობით, განახლებული ხაზი გამოვიდა პრემიუმ სეგმენტში. მასში შედის შრატი 1,7 ათასი დოლარი, თვალის და ტუჩის კონტურის კრემი 850 დოლარად, დღის კრემი 1,7 ათასი დოლარი, ღამის კრემი 1,7 ათასი დოლარი და ლოსიონი 680 დოლარად. ხაზში ყველაზე იაფი ნივთია ნეფრიტის მასაჟორი 350 დოლარად, ყველაზე ძვირი პროდუქციის ნაკრები 3,2 ათასი დოლარია.

Chateau d'Yquem მამული მდებარეობს საფრანგეთის სოტერნის რეგიონში. მისი პირველი ხსენება 1593 წლით თარიღდება. 1997 წლიდან  მამული LVMH ჯგუფის საკუთრებაა. 

Chateau d'Yquem-ის ღვინოები ითვლება ერთ-ერთ ყველაზე ცნობილ ტკბილ ღვინოებად მსოფლიოში.

rbc