Touch.point საქართველოში უკვე 6 წელია საერთაშორისო კონფერენციას მართავს მარკეტინგისა და ტექნოლოგიების სფეროში მომუშავე პროფესიონალებისთვის:  მარკეტინგის, პროდუქტის, სოც-მედიის, ქონთენთის, კრეატიული სააგენტოს  მენეჯერებისთვის, პროდუქტის ინჟინრებისთვის, ტექ-მეწარმეებისა და სხვ. პროფესიებს წარმომადგენლებისთვის.

ფესტივალის მთავარი მიზანია  ადგილობრივ ბაზარზე მარკეტინგული ტექნოლოგიების ცოდნის ამაღლება.

ფესტივალი აუდიტორიას საინტერესო ინტერაქციებითა და დისკუსიებით  სავსე დღეს ჰპირდება.

უკვე ცნობილია პირველი სპიკერები:

  • ოკსანა ვალენტელის - “TikTok”-ის კრეატიული დირექტორი, დიდი ბრიტანეთი 
  • ენდი ჩაილდსი - “Meta”-ს ბიზნეს-სტრატეგი გერმანია 
  • აიშა ხანი - “NIKE”-ს კრეატიული სტუდიის კრეატიული ბრენდინგის ხელმძღვანელი, იაპონია 
  • ერიკ შმალინი - “Media.Monks”-ის გლობალური მედიის ხელმძღვანელი, 2 “EMMY”-ის მფლობელი, აშშ
  • პავლო კუზნეცოვი - “ Smartly.io”-ს უფროსი პროდუქტის მენეჯერი, ფინეთი

ფესტივალზე 10  ქვეყნის 1000-ზე მეტი დელეგატი  ერთმანეთს გამოცდილებას გაუზიარებს.  ღონისძიებას ჯამში 25-მდე საერთაშორისო და ადგილობრივი სპიკერი ეყოლება.  გაიმართება პრეზენტაციები, პანელური დისკუსიები, ვორქშოფები, საღამოს წვეულება და ა.შ. 

ფესტივალის მთავარი თემებია

  • მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი 
  • მარკეტინგის ავტომატიზების ხელსაწყოები 
  • ბრენდი და კულტურა
  • მომხმარებლის ქცევა 
  • ციფრული ქონთენთი და “სთორითელინგი” 
  • მარკეტინგი მეტავერსი

ყველა დამსწრეს საშუალება ექნება ხელოვნური ინტელექტის AI გამოყენებით მონაწილეობა მიიღოს კონკურსში.  გამორჩეული ნამუშევრების ავტორები ღონისძიების პარტნიორებისგან  საინტერესო ჯილდოებს მიიღებენ.

ფესტივალის პარტნიორები არიან:  „აჭარაჯგუფი”, „-ბლოკი”, „კეტარის ფონდი”, „სელფი”, „ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია”, „ევიდო”, „ალტა”, „ნოქსტონი”, „ბრიდი”, „ლოვენბრაუ”, „ბორჯომი”