Wizz Air იმ მრავალ ავიაკომპანიას შორისაა, რომლებიც დაზარალდნენ გლობალური IT შეფერხებით. აღნიშნულ საკითხთან დაკავშირებით, უნგრული ავიაკომპანია განცხადებას ავრცელებს.

„დღეს, როგორც ყველა სხვა ავიაკომპანია, Wizz Air-იც განიცდის მწვავე ტექნიკურ გამოწვევებსგლობალური IT-სისტემის მუშაობის შეფერხების გამო. Wizz Air-ის მომხმარებლებს, შესაძლოაპრობლემები შეექმნათ ავიაკომპანიის ვებგვერდისა და მობილური აპლიკაციის სერვისებისგამოყენებასთან დაკავშირებით.

Wizz Air-ის ონლაინ სერვისები, რომლებიც ამჟამად შეფერხებით მუშაობს:

  • Wizz Air-ის ვებსაიტი და მობილური აპლიკაცია
  • დაჯავშნის სისტემა
  • ონლაინ შემოწმების სისტემა და ჩასხდომის ბარათის ჩვენება
  • საკონტაქტო ცენტრები - ახალი ჯავშნები და არსებულში შეტანილი ცვლილებები

 მიმდინარე შეფერხების პერიოდში, მგზავრებს ვთხოვთ, გამგზავრებამდე მინიმუმ 3 საათით ადრეგამოცხადდნენ აეროპორტში, რათა შეძლონ რეგისტრაცია, უსაფრთხოებისა და საპასპორტოკონტროლის პროცედურების სწრაფად გავლა. აეროპორტში უფასო რეგისტრაცია ხელმისაწვდომიაყველა მგზავრისთვის.

Wizz Air-ის გუნდი ყველაფერს აკეთებს იმისათვის, რომ მომხმარებლებისთვის მინიმუმამდედაიყვანოს ტექნიკური შეფერხებით გამოწვეული ზიანი“, - ნათქვამია განცხადებაში.