MICE-ის ორგანიზატორები უფრო მეტად გაამახვილებენ ყურადღებას ღონისძიების მონაწილეთა ჩართულობაზე, ხელოვნური ინტელექტის ინსტრუმენტების გამოყენებაზე და უნიკალური ადგილების პოვნაზე, მზარდი ხარჯებისა და შეზღუდული ბიუჯეტის პირობებში – ამის შესახებ ნათქვამია კვლევაში „Cvent Planner“ 2026 წლის MICE ტენდენციების შესახებ, რომელიც Cvent-მა და Censuswide-მა ჩაატარეს.

ექსპერტები აღნიშნავენ, რომ ინდუსტრიის საერთო ტენდენცია ისაა, რომ მომსახურების ხარისხი და დამსწრეთა ჩართულობა უფრო მნიშვნელოვანია, ვიდრე ღონისძიებების რაოდენობა. MICE პროფესიონალები ეძებენ ლოკაციებს, რომლებიც ხელს უწყობენ ქსელური კავშირების დამყარებას, სთავაზობენ კომპლექსურ კვების ვარიანტებს და პერსონალიზებულ გამოცდილებას.

იმ დროს როცა ხელოვნური ინტელექტი მოძიების ძირითად ინსტრუმენტად იქცევა, ბევრი დამგეგმავი თვლის, რომ ამჟამინდელი ტექნოლოგიები სრულად არ აკმაყოფილებს მათ საჭიროებებს. თუმცა, მოსალოდნელია, რომ ხელოვნური ინტელექტი გაფართოვდება და პროფესიონალები მას საიტის შესარჩევად, შეთავაზებების შესადარებლად და მონაცემთა ანალიზისთვის გამოიყენებენ.

გარდა ამისა, MICE-ის ორგანიზატორები აღნიშნავენ პოტენციური კონტრაქტორების მხრიდან გამჭვირვალე და სწრაფი წინადადებების მნიშვნელობას.

ვრცლად buyingbusinesstravel – ზე