კომპანია SITA-ს ახალი ანგარიშის თანახმად, მოგზაურებს უფრო სწრაფი, უფრო ციფრული და უფრო მდგრადი მოგზაურობა სურთ. ანგარიში ეფუძნება 25 ქვეყნის აეროპორტის 7500-ზე მეტ მგზავრს შორის ჩატარებულ გამოკითხვას. პასუხები შეგროვდა დაშვებამდე და მის შემდეგ.

შედეგებმა აჩვენა, რომ ბევრ რესპონდენტს სურდა აეროპორტში ლოდინის დროის შემცირება და რეალურ დროში ინფორმაციის მიღება ტელეფონებზე. უმრავლესობამ ასევე დაუჭირა მხარი შეუფერხებელ ინტერმოდალურ მგზავრობას.

„მგზავრები ცვლილებებს არ ეწინააღმდეგებიან. ისინი უკვე იქ არიან“, - თქვა SITA-ს აღმასრულებელმა დირექტორმა, დევიდ ლავორელმა. „მოგზაურები ციფრულ ტექნოლოგიებზე გადავიდნენ. ახლა ჩვენი ჯერია. მოგზაურობის მომავალი მხოლოდ ტექნოლოგიების დანერგვას არ ეხება. საქმე ბარიერების მოხსნას ეხება“.

ანგარიშის ავტორები აღნიშნავენ, რომ დღეს მოგზაურები პერსონალით დაკომპლექტებულ პუნქტებს ბიომეტრიულ ჩასხდომის კარიბჭეებს ანიჭებენ უპირატესობას. თითქმის 80% მზადაა პასპორტები ტელეფონებში შეინახოს, ხოლო ორი მესამედი მზადაა გადაიხადოს ციფრული იდენტიფიკაციისთვის. მოსალოდნელია, რომ ამ სერვისის მომხმარებელთა რიცხვი მსოფლიო მასშტაბით წელს არსებული 155 მილიონიდან 2029 წლისთვის 1.27 მილიარდამდე გაიზრდება.

ვრცლად buyingbusinesstravel – ზე