საფრანგეთში გამართულ ავიაშოუზე Paris Air Show-ზე თითქმის 500 სამოქალაქო თვითმფრინავის მყარი და წინასწარი შეკვეთა გაფორმდა. შეკვეთების რაოდენობით ლიდერი, როგორც მოსალოდნელი იყო, გახდა ევროპული კონცერნი Airbus, რადგან მისი ძირითადი კონკურენტი — ამერიკული კორპორაცია Boeing — ავიაშოუზე არ გამოჩენილა, რაც უკავშირდება Air India-ს Boeing 787-ის კატასტროფას ინდოეთის ქალაქ აჰმადაბადში, რომელიც ავიაშოუს გახსნამდე მოხდა.
Airbus-მა შოუზე მიიღო 148 მყარი შეკვეთა, 102 წინასწარი შეთანხმება და 81 ოპცია. ყველაზე დიდი მყარი შეკვეთა გაფორმდა პოლონურ ავიაკომპანია LOT-თან — 40 ვიწრო ფიუზელაჟიანი A220 თვითმფრინავი, პლუს ოპცია დამატებით 44 ერთეულზე. წინასწარი შეთანხმებებიდანუმნიშვნელოვანესი იყო მემორანდუმი ვიეტნამურ დაბალბიუჯეტიან ავიაკომპანია Vietjet Air-თან — 100 ერთეული A321neo თვითმფრინავი და ოპცია კიდევ 50 ერთეული.
Airbus-ის სხვა კლიენტები გახდნენ:
საუდის არაბეთის ლიზინგური კომპანია AviLease — 10 ერთეული A350 სატვირთო და 30 ერთეული A320neo ვიწრო ფიუზელაჟიანი თვითმფრინავის მყარი შეკვეთა, შესაბამისი ოპციით 12 და 25 ერთეულზე;
საუდის არაბეთის ავიაგადამზიდავი Riyadh Air — ხელშეკრულება 25ერთეულ ფართო ფიუზელაჟიან A350-ზე;
იაპონური ANA Holdings — მყარი შეკვეთა 24 ერთეულ A321neo-ზე სტანდარტული კონფიგურაციით და 3 XLR გაფართოებული დისტანციით;
ტაივანური STARLUX Airlines — 10 ერთეული A350;
ეგვიპტური EgyptAir — 6 ერთეული A350;
თურქული MNG Airlines — წინასწარი შეკვეთა 2 ერთეულ A350 სატვირთო ვერსიაზე.
Airbus-ის რეალური კონკურენტი ამჯერად მხოლოდ ბრაზილიური მწარმოებელი Embraer აღმოჩნდა, რომელმაც მიიღო 76 მყარი შეკვეთა და 65 ოპცია. Embraer-მა დაკარგა თავისი ხანგრძლივი კლიენტი LOT, რომელიც Airbus-ს შეუერთდა, თუმცა მიიღო შეკვეთა ამერიკული SkyWest-ისგან — 60 ერთეულ Embraer 175-ზე და ოპცია კიდევ 50-ზე.
დამატებით:
ANA Holdings-მა ასევე შეუკვეთა 15 ერთეულ E190-E2 და 5-ის ოპცია;
მონტენეგროს Air Montenegro-მ გააფორმა კონტრაქტი ერთ E175-ზე და მის სარემონტო მომსახურებაზე;
სამხრეთ აფრიკის AirLink-მა გააფორმა წინასწარი შეთანხმება 10 ერთეულ E195-E2-ზე.
აღსანიშნავია, რომ ხელშეკრულებების რაოდენობაზე გავლენა შეიძლებოდა მოეხდინა ისეთ ფაქტორებს, როგორიცაა: იმპორტული გადასახადების გარშემო გაურკვევლობა, გეოპოლიტიკური კონფლიქტები და კომპონენტებისა და სათადარიგო ნაწილების მიწოდების მიმდინარე პრობლემები, რაც aerospace და თავდაცვის მრეწველობის მრავალ მსხვილ საწარმოზე აისახება.