easyJet-მა, გაერთიანებული სამეფოს ერთ-ერთმა წამყვანმა ავიაკომპანიამ, ფრენების მართვის ოპტიმიზაციისთვის ხელოვნური ინტელექტის გამოყენება დაიწყო.ამის შესახებ TechTimes იუწყება.

easyJet არის ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული ავიაკომპანია ევროპაში და არსებული მონაცემების მიხედვით, ის დღეში დაახლოებით 2000 ფრენას ასრულებს.

easyJet-ის თანამშრომლები იყენებენ AI-ს, სპეციალური გენერაციული AI ინსტრუმენტის გამოყენებით, სახელწოდებით Jetstream.

ავიაკომპანიის პერსონალი და პილოტები ამ ინსტრუმენტს მისიის დროს წარმოქმნილი პრობლემების გადასაჭრელად იყენებენ.

ავიაკომპანიის თქმით, AI-ს შეუძლია დაეხმაროს პერსონალს, დაადგინოს რომელი ეკიპაჟი და კონკრეტული ოპერაციებისთვის რამდენია საჭირო და უზრუნველყოს სწორი თვითმფრინავი კონკრეტულ მარშრუტზე.

avianews.ge