iCash Cloud-ზე დაფუძნებული POS პროგრამული უზრუნველყოფაა, რომელიც გეხმარებათ მართოთ  მარაგები, აკონტროლო შესყიდვები, გაყიდვები და ააჩქაროთ პროცესები თქვენს ობიექტზე.

გაყიდვების პროგრამ გაძლევთ საშუალებასმარტივად შექმნათ იმ დოკუმენტების შაბლონები, რომელსაც ხშირად იყენებთ და ამით დაზოგოთ დრო. მოახდინოთ ინოისებისა და სხვა დოკუმენტების სისტემატიზაცია, მიიღოთ რეპორტები და სტატისტიკები, თვალი ადევნოთ ფინანსებს - შესყიდვებს, გაყიდვებს, ფინანსურ ვალდებულებებს და სხვა. გაფილტროთ ინფორმაცია სხვადასხვა მახასიათებლების მიხედვით, თვალყური ადევნოთ პროდუქციის მიღებას და გადაადგილებას სხვადასხვა ობიექტებს შორის.

თუ გაქვთ iCash, ეს ნიშნავს რომ შეგიძლიათ მშვიდადიყოთ, იმიტომ რომ თქვენი ინფორმაცია სანდო ხელშია, ვერანაირი ვირუსი, ხელახალი ინსტალაცია და სხვა პრობლემები ვერ განაპირობებს თქვენი ინფორმაციის დაკარგავს.

რა ტიპის ბიზნესებს ერგება iCash-ის პროგრამული უზრუნველყოფა?

iCash თავსებადია სხვადასხვა ტიპის ბიზნესისთვის, როგორიცაა:

კაფეები და საცხობებირესტორნები და ბარებიმაღაზიები და სასურსათო ობიექტებისწრაფი კვების ობიექტები და საშაურმეებისილამაზის სალონებ და ესთეტიკური მედიცინის ცენტრებიონლაინ მაღაზიები

თუ გაქვთ ონლაინ მააზია, დააკავშირეთ  ვუკომერსის პლატფორმაზე და მართეთ ყველაფერი ერთი ადგილიდან! 

თქვენი ონლაინ მაღაზიის ინტეგრაცია iCash -თნ გაძლევთ საშუალებას, რომ  მარტივად ადევნოთ თვალი შეკვეთებ და გაყიდვებ პროგრამის პანელიდან, ინფორმაცია მარაგების შესახებ კი ავტომატურად აკონტროლებს ნაშთებს.

iCash-ის მეშვეობით თქვენ გაქვთ შესაძლებლობა ავტომატიზებული სისტემის დახმარებით მომხმარებელს ელ-ფოსტაზე  გაუგზავნოთ შენაძენის ინვოისი, ყოველგვარი გართულების გარეშე.არანაირი დაკარგული ინვოისები, მხოლოდ მოსახერხებელი ფუნქციონალი, რომელიც გიმარტივებთ ცხოვრებას.

iCash გაძლევთ შესაძლებლობას, რომ მართოთ და აკონტროლოთ არა მარტო თქვენი გაყიდვების, არამედ მიწოდებების ისტორია, ასევე გაწვდით რეპორტებს და ანალიზს:

თქვენი პროდუქტების მოძრაობის მიხედვითხარჯების და შემოსავლების მიხედვით

თუ ინტერნეტი გაითიშება, გააგრძელებს თუ არა iCash  მუშაობის გარეშე?

დიახ, iCash-ში მუშაობა შეგიძლიათ ონლაინ და ოფლაინ რეჟიმში. I-Cash არის Cloud-ზე დაფუძნებული პლატფორმა, რომელიც ფუნქციონირებს ინტერნეტის გარეშეც. ყველა ტრანზაქცია ავტომატურად სინქრონიზირდება თქვენს ონლაინ სერვერზე, როგორც კი ინტერნეტკავშირი აღდგება. ამიტომ, თქვენს თანამშრომლებს შეუძლიათ გააგრძელონ გაყიდვის პროცესი ინტერნეტის გათიშვის შემთხვევაშიც.

როგორ უნდა დანერგოთ iCash თქვენ ობიექტზე?

პირველ რიგში უნდა ეწვიოთ საიტს, შეავსოთ საიტზე მოცემულ „საცდელ ვერსია“-ში მოთხოვნილი მონაცემები (ელ.ფოსტა, სახელი, ტელეონის ნომერი) და გააგზავნოთ.

Icash-ს საქართველოში არსებული Start-up-ებისა და სხვა ტიპის ბიზნესების მხარდასაჭერად საუკეთესო შეთავაზება აქვს, რაც გულისხმობს პროგრამით სარგებლობის შესაძლებლობას 3 თვიანი საცდელი პერიოდით! უფასო ინსტალაციისა და ტრენინგის შემდეგ, შეგიძლიათ გამოიყენოთ Icash 3 თვის განმავლობაში უფასოდ და შემდეგ ან განაგროთ თანამშრომლობა ყოველთვიური/ყოველწლიური გადახდით, ან გააუქმოთ ყოველგვარი საფასურის გადახდის გარეშე.