რადიომ მე-20 საუკუნის დასაწყისიდან დიდი გზა გაიარა, ახალი ამბებისა და გართობის ძირითადი წყაროდან ციფრულ მედიად ჩამოყალიბებამდე.  დღეს რადიო ისევ აქტუალურია თანამედროვე მრავალფეროვან მედია ლანდშაფტში.  ისეთი ტექნოლოგიების მიუხედავად, როგორიცაა ტელევიზია და ინტერნეტი, რადიო რჩება საზოგადოებრივი აზრის ფორმირების ერთ-ერთ წყაროდ.

რადიო მთელს მსოფლიოში დღესაც არის სიახლეებისა და ინფორმაციის წყარო, განსაკუთრებით მათთვის, ვისაც აქვს წვდომა სხვა სახის მედიაზე, მაგალითად რაიონების მცხოვრებლებისთვის. თავისი ფართო წვდომით და წარმოების დაბალი ხარჯებით, რადიო შეიძლება მოიცავდეს თემების ფართო სპექტრს, მათ შორის პოლიტიკას, კულტურასა და სოციალურ საკითხებს და შეიძლება გახდეს საჯარო დისკუსიებისა და დებატების პლატფორმა. რადიო ტელევიზიისგან განსხვავებით, დროში და მასალის ქრონომეტრაჟში შეზღუდული არაა, ამიტომ მსმენელს სხვადასხვა თემაზე მეტად სრულყოფილი ინფორმაციის მიღება შეუძლია.

ახალი ამბებისა და ინფორმაციის გარდა, მსოფლიოში რადიო  მუსიკისა და გართობის პოპულარული წყაროა. თავისი სპეციალიზებული პროგრამით, რადიოსადგურები პასუხობენ სხვადასხვა  გემოვნებას, კლასიკური  მუსიკითა და ჯაზით დაწყებული, დამთავრებული პოპითა და როკით.

რადიო ასევე ეფექტური საშუალებაა სარეკლამო პროდუქტებისა და სერვისებისთვის. კონკრეტული აუდიტორიის მიზნობრივი შესაძლებლობით, რადიო რეკლამები შეიძლება მორგებული იყოს სხვადასხვა ბიზნესისა და ბრენდის საჭიროებებზე. ბევრი ადამიანი მაინც უსმენს რადიოს მანქანის მართვისას, მუშაობის ან დასვენების დროს, რაც რეკლამის განმთავსებლებისთვის რადიოს იდეალურ პლატფორმად აქცევს.

რადიომ თანამედროვე ეპოქაში მნიშვნელოვანი ტრანსფორმაცია განიცადა. ინტერნეტისა და ციფრული ტექნოლოგიების განვითარებასთან ერთად, რადიოც ციფრულ მედიაში გადაიზარდა.  დღეს მსმენელებს შეუძლიათ რადიოს სტრიმინგის სერვისებით მოუსმინონ, ასევე პოდკასტებისა და მობილური აპლიკაციების საშუალებით, რაც ამარტივებს გადაცემების მოსმენას ნებისმიერ დროს, ნებისმიერ ადგილას.

რადიო ასევე უფრო ინტერაქციულია, ბევრი სადგურზე მსმენელებს დარეკვა შეუძლიათ, ან კომენტარებისა და კითხვების გაგზავნა სოციალური ქსელებით. ამ ფორმით მსმენელები მასპინძლებთან და სტუმრებთან ერთად ერთვებიან სხვადასხვა დისკუსიებში.

მიუხედავად იმისა რომ რადიო არა ერთ ქვეყანაში ჯერ კიდევ  პოპულარულია, არსებობს მისი არსებობის გარკვეული  რისკები. თუ რადიო ციფრულ პლატფორმებს არ იყენებს მაუწყებლობისთვის, მას  გაუჭირდება კონკურენცია გაუწიოს თანამედროვე ტექნოლოგიების პირობებში სხვა მედიებს.