ამერიკის შეერთებულ შტატებში, 1 ნოემბრიდან შვიდი კვირის განმავლობაში, საცალო გაყიდვები გაიზარდა 4,8%-ით წლიურ გამოხატულებაში, ნათქვამია Visa Inc-ის ანალიტიკური და საკონსულტაციო განყოფილების Visa Consulting & Analytics (VCA) ანგარიშში Retail Spend Monitor.
ონლაინ გაყიდვები გაიზარდა 7.1%-ით იმ პერიოდში, 2023 წელს 1.6%-იანი ზრდის შემდეგ, ხოლო საქონლის რეალიზაცია ტრადიციულ მაღაზიებში - 4,1%-ით წინა წლის 10,3%-იანი ზრდის შემდეგ.
ელექტრონიკის გაყიდვები გაიზარდა 4.2%-ით, ტანსაცმლისა და აქსესუარების გაყიდვები - 5%-ით, სამშენებლო მასალები - 4,7%-ით. გასულ წელს ელექტრონიკის გაყიდვები გაიზარდა 10,3%-ით, ხოლო ტანსაცმლის 2,4%-ით, ხოლო სამშენებლო პროდუქციის გაყიდვები შემცირდა 3,9%-ით.
პოზიტიური ატმოსფერო სუფევდა არდადეგების წინა კვირებში არა მხოლოდ ამერიკულ მაღაზიებში, აღნიშნავს VCA. საცალო გაყიდვები საანგარიშო პერიოდში გაიზარდა ბრაზილიაში 12,2%-ით, ავსტრალიაში 7,4%-ით, სამხრეთ აფრიკაში 7%-ით, დიდ ბრიტანეთში 2,3%-ით.