გლობალური ბიზნეს მოგზაურობის ასოციაციის (GBTA) ახალი კვლევის თანახმად, სასტუმროს კორპორატიული პროგრამის შექმნისას მოგზაურობის მენეჯერებისთვის ყველაზე მნიშვნელოვანი ფაქტორი ფასია.

ევროპიდან და აშშ-დან პროფესიონალების გამოკითხვამ აჩვენა, რომ გამოკითხულთა 83% ძირითადად ტარიფებზე, ფასდაკლებებსა და ფიქსირებულ ფასებზეა ორიენტირებული.

მიუხედავად იმისა, რომ სასტუმროს მდებარეობა მეორე ადგილზე გავიდა, გამოკითხულთა 82% ოფისებთან ახლოს მდებარე უძრავ ქონებას ეძებდა, ხოლო 44%-მა აირჩია სასტუმროები, რომლებიც პარტნიორებთან ახლოს მდებარეობენ.

ვრცლად buyingbusinesstravel–ზე