Louis Vuitton Moet Hennessy (LVMH) ინვესტირებას გეგმავს ფრანგული ბრენდის უალკოჰოლო ცქრიალა ღვინოში, რომელიც 100 დოლარის ღირებულების ღვინოს აწარმოებს.
ეს არის მსოფლიოში უმსხვილესი ფუფუნების ბრენდის კონგლომერატის პირველი შესვლა უალკოჰოლო სასმელების ბაზარზე. ინფორმაციას Quartz ავრცელებს.
Moet Hennessy Louis Vuitton ითვლება მსოფლიოს უდიდეს ლუქს ბრენდის კონგლომერატად. ჯგუფი აერთიანებს 75 ლუქს და პრემიუმ ბრენდს, მათ შორის ტანსაცმლის, აქსესუარების, საათებისა და სამკაულების მწარმოებლებს Louis Vuitton and Dior, Moet & Chandon შამპანურები, Hennessy კონიაკი, Chateau Cheval Blanc ღვინო და სხვა.
ჯგუფი ფლობს 26 ღვინის სახლს. ჯგუფის ღვინისა და ალკოჰოლური სასმელების ყველაზე ცნობილი მწარმოებლები არიან Moet & Chandon, Krug, Veuve Clicquot, Hennessy და Chateau d'Yquem. უძველესი ღვინის ქარხანაა Clos des Lambrays, რომელიც დაარსდა 1365 წელს. ჯგუფის შემოსავალმა 2023 წელს 6,6 მილიარდ ევროზე მეტი შეადგინა.
როგორც გამოცემა აღნიშნავს, LVMH-ის ინვესტიცია უალკოჰოლო ცქრიალა სასმელების ბრენდში ხდება ჯგუფის კლიენტებს შორის ალკოჰოლის მოხმარების შემცირებისა და დაბალი და ნულოვანი ალკოჰოლის შემცველი სასმელებისადმი მომხმარებელთა მზარდი ინტერესის ფონზე. „დიდი მოთხოვნაა ხარისხიან პროდუქტებზე ალკოჰოლის გარეშე. <...> ეს ჩვენთვის ცხადი იყო უკვე რამდენიმე წელია, მაგრამ ჩვენ ვერ ვიპოვეთ შესაფერისი შესაძლებლობა“, - თქვა მოეტ ჰენესის სტრატეგიის ხელმძღვანელმა დევიდ სერმა.
French Bloom არის საფრანგეთში წარმოებული ორგანული ღვინოების ბრენდი. ამოქმედდა 2021 წელს. French Bloom–ის ღვინის ყურძენი მოჰყავთ ლანგედოკის რეგიონში. ბრენდის შემადგენლობა მოიცავს ცქრიალა თეთრ და ვარდისფერ ღვინოს. უახლესი ახალი პროდუქტია La Cuvee Vintage, რომელიც გამოვიდა 2022 წელს, თითო ბოთლის ფასი 109 დოლარია.
როგორც გამოცემა აღნიშნავს, ღვინოებიდან ალკოჰოლის მოსაშორებლად French Bloom იყენებს ექსკლუზიურ მეთოდს, რომელსაც ეწოდება ცივი ვაკუუმური დისტილაცია დაბალ ტემპერატურაზე, რომლის დროსაც ღვინო თბება.
მანამდე გავრცელდა ინფორმაცია, რომ გალისიაში მარტინ კოდაქსის ღვინის ქარხანამ აწარმოა პირველი უალკოჰოლო ღვინო ალბარინიოს ჯიშის ყურძნიდან. მას ერქვა მარიეტა სინ. Vinetur-ის ცნობით, ახალი პროდუქტი გახდა La Casa de Marieta პროექტის ნაწილი, ინოვაციური პროდუქტების ხაზი Martin Codax-ისგან.