ბრიტანეთში Guinness–ის ლუდის გაყიდვების ზრდაზე შესაძლოა გავლენა იქონია ფლეშმობის კონკურსმა სახელწოდებით Split the G (გაყავი ასო G), რომელიც პოპულარული გახდა X-ზე, TikTok–ზე და სხვა სოციალურ ქსელებში, წერს Bloomberg–ი.
ბოლო ექვსი თვის განმავლობაში ბრენდის ლუდის გაყიდვები 17%-ით გაიზარდა. გამოწვევაა ლუდის პირველი ყლუპების შემდეგ სასმელსა და ქაფს შორის საზღვარი გარკვეულ დონეზე იყოს: ან ასო G-ის შუაში ბრენდის ლოგოში ბრენდირებულ ჭიქებზე (აქედან გამომდინარე სახელი), ან ლუდის სახელსა და ლოგოს შორის.
Split the G-ის პირველი ხსენებები ინტერნეტში 2018 წლით თარიღდება. ფლეშმობმა პოპულარობა 2022 წელს მოიპოვა. თამაშისადმი ინტერესის მკვეთრი ზრდა მოხდა 2024 წლის დეკემბერში. იმავე თვეში, მსოფლიოს უდიდესმა გინესის პაბმა, Devonshire–მა, კვირაში 27,500 პინტი გაყიდა.