ტრი მედია ინტელიჯენსის  (TMI) მონაცემების მიხედვით სატელევიზიო სარეკლამო ბაზარი არ კარგავს მნიშვნელობას - სარეკლამო ინდუსტრიაში TV რეკლამას კვლავაც მნიშვნელოვნად დიდი წილი უკავია.

მათივე მონაცემებით, TOP 20 სატელევიზო რეკლამის განმთავსებელი შემდეგნაირად გამოიყურება:

ბოლო ორი წლის მონაცმებს თუ შევადარებთ ვნახავთ, რომ ქვეყანაში მოწინავე ინდუსტრიების ზრდა კორელაციაშია ამავე სექტორების მიერ სატელევიზიო რეკლამის განთავსებებისზრდასთან. 

2023 წელს, წინა წელთან შედარებით, ჯამურად სარეკლამო ბაზრის  16% -იანი ზრდა დაფიქსირდა. როგორც ცხრილზე ვხედავთ, აქტიურობის კუთხით გამოირჩეოდნენ უძრავი ქონების, კვების, სილამაზისა და ჯანმრთელობის კატეგორიის ბრენდები. განსაკუთრებული ზრდა დაფიქსირდა სამშენებლო კომპანიების კატეგორიაში და მათ მთლიან სატელევიზიო სარეკლამო ბაზრის 8% დაიკავეს. დეველოპერულ კომპანიებს შორის ტოპ განმთავსებელი “არქი ჯგუფია”, რომელსაც შესაბამის კლასტერში 30%-იანი წილი უჭირავს. ასევე, განსაკუთრებული ზრდა აღინიშნება კვების (43%-იანი ზრდა) და “სილამაზე და ჯანმრთელობის” (81%-იანი ზრდა) კატეგორიებში.

აქვე გადავხედოთ მედია პლათფორმებს, რომლებზეც ბიზნესები ახორციელებენ ძირითად სარეკლამო განთავსებებს.  ტელეკომპანია “იმედი” წელსაც ყველაზე პოპულარულ სატელევიზიო არხად რჩება.

ტელეყურებადობაში  მნიშვნელოვან წილს,  43%-ს იკავებს სერიალები (ქართული სატელევიზიო სივრცე ძირითადად თურქული სერიალებითაა გაჯერებული), შემდეგ მოსდევს  საინფორმაციო გამოშვებები, 22%-იანი წილით.