უნივერსალური პროდუქტის კოდი, იგივე შტრიხკოდი, რომელიც პროდუქტზე დაიტანება უკვე თითქმის 50 წელია, მალე Sunrise 2027-ის ინიციატივის ფარგლებში ორგანზომილებიანი კოდით შეიცვლება, რომელიც შემოთავაზებულია არაკომერციული ორგანიზაცია GS1 US-ის მიერ.

ახალი კოდები მომხმარებლებისთვის დამატებით ინფორმაციას და ბონუსებს უზრუნველყოფს, ვაჭრებისთვის კი ინვენტარის მართვის უფრო მოსახერხებელ გზას.

ტექნოლოგია გვპირდება პროდუქციის უსაფრთხოების გაუმჯობესებას, მათი წარმოშობის შესახებ ინფორმაციის მოწოდებას და გამოყენების შესახებ რჩევების მოცემას.

მაღაზიებს შეეძლებათ მყისიერად ამოიცნონ ხარვეზიანი პროდუქცია და ამოიღონ ისინი თაროებიდან, ასევე მონიშნონ ის, რომლის ვარგისიანობის ბოლო ვადაც ახლოვდება და შესთავაზონ მათზე ფასდაკლება. თავის მხრივ, მომხმარებლებს ექნებათ წვდომა უამრავ სასარგებლო მონაცემზე, ინგრედიენტებიდან, რეცეპტებიდან და პოტენციური ალერგენებიდან დაწყებული აქციებით და გადამუშავების შესახებ ინფორმაციამდე.

აშშ-ში UPC (პროდუქტის უნივერსალური კოდი) შტრიხკოდი შეიცვლება ახალი 2D ტიპით, რომელიც დაშიფვრის ინფორმაციას როგორც ჰორიზონტალურ, ასევე ვერტიკალურ ღერძებში. 2027 წლისთვის რეესტრები მთელს მსოფლიოში გამოიყენებენ მხოლოდ 2D შტრიხკოდებს.

პროდუქცია დასკანირდება სალაროში იმავე გზით, მაგრამ გაუმჯობესებული შტრიხკოდები გახსნის ბევრ სარგებელს რეალურ დროში, როგორიცაა ლოიალობის ქულები, თამაშები და კუპონები.

აშშ-ის სტანდარტები და ტექნოლოგიების სამსახურის უფროსი ვიცე პრეზიდენტი ამბობს, რომ კვადრატული QR კოდის ორივე განზომილებაში კოდირების შესაძლებლობა იძლევა უფრო დეტალურ ინფორმაციას, ვიდრე UPC, რომელიც შეიძლება შეიცავდეს მხოლოდ რამდენიმე რიცხვს .

მაღაზიები ასევე იმედოვნებენ, რომ შეძლებენ მარაგების ბევრად უფრო ეფექტურად მართვას.

Puma არის პირველი კომპანია, რომელმაც განაცხადა, რომ იყენებს 2D შტრიხკოდებს აშშ-ს მაღაზიებში. ეს კოდები შეიცავს ბმულს მის გარემოსდაცვითი ინიციატივებისა და იმ მასალების შესახებ, საიდანაც მისი პროდუქცია მზადდება.