ევროკომისია თვლის, რომ Google თავის ონლაინ სარეკლამო ტექნოლოგიას უფრო მაღლა აყენებს, ვიდრე სარეკლამო ტექნოლოგიების მომწოდებლების, რეკლამის განმთავსებლებისა და ონლაინ გამომცემლების ინტერესებს.
ევროკავშირის აღმასრულებელმა დირექტორმა Google-ს წინასწარი მოსაზრება შეატყობინა, სადაც ნათქვამია, რომ კომპანიამ ანტიმონოპოლიური წესები დაარღვია, რითაც ძირს უთხრის კონკურენციას სარეკლამო ტექნოლოგიების ინდუსტრიაში. კომისია თვლის, რომ Google პრიორიტეტს ანიჭებს საკუთარ ონლაინ სარეკლამო ტექნოლოგიებს კონკურენტ სარეკლამო ტექნოლოგიების პროვაიდერებთან, რეკლამის განმთავსებლებთან და ონლაინ გამომცემლებთან შედარებით.
ევროკომისიამ ადრე დაადგინა, რომ Google-ს ევროპის ეკონომიკური ზონის ბაზრებზე დომინანტური პოზიცია აქვს. ამას სარეკლამო სერვერების ბაზარზე DFP სერვისის გამოყენება და Google Ads-ის და DV360 გამოყენებით ინტერნეტში რეკლამების გაყიდვა განაპირობებს.
ჯერ ევროკომისიამ მხოლოდ წინასწარი პოზიცია გამოთქვა, რომლის მიხედვითაც Google-მა შესაძლოა ბოროტად გამოიყენოს თავისი დომინანტური პოზიცია ბაზარზე. თუმცა, თუ ეს პრეტენზიები დადასტურდება, Google-ს შეიძლება დიდი ჯარიმები დაემუქროს. გარდა ამისა, ჰიპოთეზურად, ევროკომისიამ შესაძლოა დაავალდებულოს Google-ი გაყიდოს მისი ზოგიერთი სერვისი. ევროპული რეგულატორების ქმედებებმა შეიძლება გავლენა იქონიოს სხვა ქვეყნებზეც, რადგან მათ შესაძლოა ასევე დაიწყონ Google-ის სარეკლამო ტექნიკური პრაქტიკის გამოძიება და მსგავსი ნაბიჯების გადადგმა კომპანიის რეგულირებისთვის.