საქმიანი მოგზაურები თვლიან, რომ ხელოვნური ინტელექტი მათ მოგზაურობას უფრო ეფექტურს გახდის, მაგრამ სკეპტიკურად უყურებენ ტექნოლოგიას, როდესაც საქმე ეხება მათი მოგზაურობის ზოგიერთ პირად ასპექტებთან დაკავშირებულ ამოცანებს, ნათქვამია American Express Global Business Travel-ის კვლევის კვლევაში. გამოკითხვაში სულ 2260 ადამიანი მონაწილეობდა.
ამრიგად, გამოკითხულთა 95%-მა თქვა, რომ AI-ს შეუძლია გააუმჯობესოს მათი მოგზაურობის გამოცდილება. უპირველეს ყოვლისა, ეს ეხება მოხერხებულობას, როგორც აღნიშნა რესპონდენტთა 44%-მა, ეკონომიკურ ეფექტურობაზე აქცენტი გააკეთა 43%-მა, ხოლო ხარჯების მართვაზე ყურადღება გაამახვილა გამოკითხულთა დაახლოებით 41%-მა.
Amex GBT-ის მიხედვით, AI -ს აქვს „დიდი პოტენციალი“ საკვანძო ამოცანებისთვის, მათ შორის ფრენების (37%) და სასტუმროების (35%) არჩევისთვის.
თუმცა, რიცხვები გაცილებით დაბალი აღმოჩნდა თვითმფრინავში ხელოვნური ინტელექტის გამოყენების შემთხვევაში, მაგალითად, ადგილებისა და კვების, ასევე სასტუმროს ოთახების არჩევისას – აქ ტექნოლოგიების გამოყენების მომხრე იყო გამოკითხულთა 29%.
რესპონდენტები, რომლებიც მონაწილეობას იღებდნენ კვლევაში, საქმიანობით მოგზაურობდნენ წელიწადში მინიმუმ სამჯერ და იყვნენ ამერიკიდან და დიდი ბრიტანეთიდან.