ამერიკული კომპანია Johnson & Johnson-ი მეექვსე წელია მსოფლიოში ყველაზე ძვირად ღირებული ფარმაცევტული ბრენდების სიაში პირველ ადგილს იკიავებს. ამის შესახებ Brand Finance-ის პრესრელიზშია ნათქვამი.

გასული წლის განმავლობაში, Johnson & Johnson-ის ბრენდის ღირებულება 5%-ით გაიზარდა და $13,4 მლრდ შეადგინა.

გასულ წელს კომპანიამ თავისი სამომხმარებლო ჯანდაცვის პროდუქტების ბიზნესი, როგორიცაა Band-Aid, Tylenol, Neutrogena და Clean & Clear, ცალკე კომპანიად Kenvue-ში გაშალა.

Brand Finance აღნიშნავს, რომ ეს რესტრუქტურიზაცია შეესაბამება ზოგად ტენდენციას ინდუსტრიის ლიდერებს შორის. ამრიგად, ამერიკული Pfizer Inc. (ბრენდის ღირებულება წლის განმავლობაში შემცირდა 1%-ით 6,1 მილიარდ დოლარამდე) და ბრიტანულმა GSK-მა (ბრენდის ღირებულება გაიზარდა 6%-ით, 3,8 მილიარდ დოლარამდე) გააერთიანა თავიანთი განყოფილებები ურეცეპტოდ გაცემული წამლებისა და პირადი მოვლის საშუალებების სფეროში.

ბრენდის ღირებულების ყველაზე აქტიური ზრდა დააფიქსირეს ფარმაცევტულმა კომპანიებმა Novo Nordisk-მა (64%-ით 5,1 მილიარდ დოლარამდე) და Eli Lilly-მ (53%-ით, 5,9 მილიარდ დოლარამდე). ორივე კომპანია სპეციალიზირებულია დიაბეტის საწინააღმდეგო პრეპარატების და ბოლო დროს ძალიან პოპულარულია წონის დასაკლები წამლების წარმოებაში.

მსოფლიოს 25 ყველაზე ძვირად ღირებულ ფარმაცევტულ ბრენდს შორის ოთხი ჩინური კომპანიაა: Sinopharm (3,6 მილიარდი დოლარი), Guangzhou Pharmaceutical, Shanghai Pharmaceuticals და Yunnan Baiyao.

სამედიცინო აღჭურვილობის მწარმოებლებს შორის გერმანულმა კომპანიამ Fresenius-მა  წინა სამი წლის ლიდერს Medtronic-ს აჯობა და თავისი ბრენდის ღირებულება 6%-ით, 7,7 მილიარდ დოლარამდე გაზარდა UnitedHealth Group კვლავ გახდა ყველაზე ძვირად ღირებული ბრენდი ჯანდაცვის მომსახურების მიმწოდებლებს შორის (ზრდა 28%. $47,6 მილიარდამდე).