მსოფლიოში 100 ყველაზე ძვირად ღირებული IT ბრენდის ღირებულებამ 3.2 ტრილიონ დოლარს მიაღწია, საიდანაც 2.5 ტრილიონი დოლარი 44 ამერიკულ ბრენდზე მოდის, – ნათქვამია Brand Finance-ის კვლევაში.

აშშ-ის ბრენდების წილი 77.9%-ია. 24 ჩინური ბრენდი მთლიანი ღირებულების 11.4%-ს შეადგენს, 9 იაპონური ბრენდი - 2.1%-ს, 5 სამხრეთ კორეული ბრენდი - 3.9%-ს, 5 ინდური ბრენდი - 1.7%-ს.

Apple-ის ბრენდი სიის სათავეში ზედიზედ მეორე წელია პირველ ადგილს იკავებს, მისი ღირებულება 11%-ით გაიზარდა და 574.5 მილიარდ დოლარს მიაღწია. გამოკითხვები აჩვენებს, რომ მომხმარებელთა 80%-ზე მეტი იცნობს ბრენდს, ხოლო 45% Apple-ის პროდუქტების ან სერვისების გამოყენებას განიხილავს.

Microsoft-ის ბრენდმა მეორე პოზიცია შეინარჩუნა (+35%, $461.1 მილიარდამდე), Google-მა მესამე ადგილი დაიკავა (+24%, $413 მილიარდამდე), Amazon-მა მეოთხე ადგილი დაიკავა (+15%, $356.4 მილიარდამდე), ხოლო TikTok/Douyin-მა მეხუთე ადგილი დაიკავა (+26%, $105.8 მილიარდამდე).

ვრცლად interfax – ზე