სპორტული ტანსაცმლის პოპულარული ბრენდი Puma გაერთიანდა ციფრულ დიზაინერ Wagmi-san-თან, რათა გამოუშვას სპორტული ფეხსაცმლის ციფრული ვერსია -NFT-ის სახით.
თითოეულ მოდელს ექნება NFC ჩიპი, რომელიც აკავშირებს ფიზიკურ და ციფრულ სამყაროს, რაც უზრუნველყოფს ფეხსაცმლის ავთენტურობას.
კოლექცია მოიცავს შეზღუდულ მოდელებს, რომლებიც დამზადებულია NFT კოლექციების მფლობელებისთვის CryptoPunks, CrypToadz, Bored Ape Yacht Club და სხვა. გაყიდვების რეგისტრაცია 27 აპრილს დასრულდა.
გასულ წელს Nike-მა 185 მილიონი დოლარი გამოიმუშავა საკუთარი საკოლექციო ტოკენების გაყიდვით და მსოფლიო ლიდერი გახდა მოგების მხრივ. აპრილში კომპანიამ თავისი პირველი Swoosh-ზე დაფუძნებული NFT კოლექცია გამოუშვა, რომელიც Nike Air Force 1-ის სპორტულ ფეხსაცმელს ეძღვნებოდა.