ციფრული მარკეტინგის სააგენტოს SEO Travel-ის მიერ ChatGPT-ის მიერ შექმნილი მოგზაურობის მარშრუტების კვლევამ აჩვენა, რომ მათი 90% შეიცავდა უზუსტობებს და შეცდომებს, მათ შორის დახურულ რესტორნებსა თუ ატრაქციონებს, გახსნის არასწორ დროს ან არასწორ განრიგს.კვლევის ფარგლებში ექსპერტებმა ChatGPT-ს სთხოვეს შექმნას 10 მარშრუტი რამდენიმე დღის განმავლობაში ათი ცნობილი ქალაქისთვის: ლონდონი, პარიზი, რომი, მადრიდი, ბარსელონა, ამსტერდამი, ბერლინი, ნიუ-იორკი, დუბაი და ტოკიო.შემთხვევების 24%-ში ხელოვნური ინტელექტი რეკომენდაციას უწევდა რესტორნის, კაფეს ან ატრაქციონის მონახულებას, რომელიც არ არის ღია, მაგალითად, ბერლინის პერგამინის მუზეუმი (დაკეტილია რეკონსტრუქციისთვის 2026 წლამდე) ან აინშტაინის კაფე (გასულ წელს შეწყვიტა ვიზიტორების მიღება), ხოლო 52%-ის შემთხვევაში რეკომენდაციას უწევდა მინიმუმ ერთი ატრაქციონის, კაფეს ან რესტორნის მონახულება, რომელიც კონკრეტულ საათებში უკვე დაკეტილი იყო.

avianews.ge