წელს, MICE–კლიენტების სურვილებსა და ახალი წლის კორპორატიული ღონისძიებების ბიუჯეტებს შორის დისონანსი უფრო მწვავეა, ვიდრე ოდესმე, – აღნიშნავენ საქმიანი მოგზაურობისა და კორპორატიული ღონისძიებების სააგენტო IBC Corporate Travel-ის ექსპერტები.

გასაგებია, რომ ყველას ახალ წელს გარშემო ფულის გამომუშავება სურს, მაგრამ წელს დარბაზებმა, რესტორნებმა, სასტუმროებმა, კვების სერვისებმა, არტისტებმა, ხმის ინჟინრებმა და სხვა ტექნიკურმა სპეციალისტებმა ფასები იმდენად გაზარდეს, რომ მსხვილ კლიენტებსაც კი უჭირთ ბიუჯეტის ფარგლებში შენარჩუნება. მნიშვნელოვანია გვესმოდეს, რომ კორპორატიული ახალი წლის აღნიშვნის ბიუჯეტები კლიენტებთან შეთანხმდა დიდი ხნით ადრე, 9-12 თვით ადრე და არა მხოლოდ მომსახურების გაწევამდე, ხაზს უსვამს კომპანია.

ამავდროულად, კლიენტებს შორის გამოიკვეთა ტენდენცია: „ჩვენ მხოლოდ საუკეთესოს ვიმსახურებთ და ნაკლებს არ დავკმაყოფილდებით“. მიუხედავად იმისა, რომ წინა წლებში მხოლოდ რამდენიმე კლიენტს ჰქონდა ეს დამოკიდებულება, 2025 წელს ეს თითქმის ყველას მოთხოვნა იქნება.

ვრცლად buyingbusinesstravel – ზე