ორგანიზაცია Market cap-ის მონაცემებით, მსოფლიოში სასტუმროების ყველაზე ძვირად ღირებული ბრენდი Marriott-ია. კომპანიის საბაზრო კაპიტალი 2024 წლის მონაცემებით, $77 მლრდ დოლარს აჭარბებდა.
რეიტინგის მიხედვით, მეორე ადგილზე Hilton-ი, ხოლო მესამეზე Oriental-ია.
მსოფლიოში ყველაზე ძვირად ღირებული სასტუმროს ბრენდების 10-ეული ასეთია:
1 Marriott - $77.3 მილიარდი
2 Hilton - $63.7 მილიარდი
3 Oriental - $33.6 მილიარდი
4 Las Vegas Sands - $32.8 მილიარდი
5 InterContinental Hotels - $19.9 მილიარდი
6 Galaxy Entertainment - $17.9 მილიარდი
7 Hyatt - $13.5 მილიარდი
8 Accor - $12.1 მილიარდი
9 Indian Hotels - $11.6 მილიარდი
10. Huazhu Hotels - $11.4 მილიარდი.