ორგანიზაცია Market cap-ის მონაცემებით, მსოფლიოში სასტუმროების ყველაზე ძვირად ღირებული ბრენდი Marriott-ია. კომპანიის საბაზრო კაპიტალი 2024 წლის მონაცემებით, $77 მლრდ დოლარს აჭარბებდა.

რეიტინგის მიხედვით, მეორე ადგილზე Hilton-ი, ხოლო მესამეზე Oriental-ია.

მსოფლიოში ყველაზე ძვირად ღირებული სასტუმროს ბრენდების 10-ეული ასეთია:

1 Marriott - $77.3 მილიარდი

2 Hilton - $63.7 მილიარდი

3 Oriental - $33.6 მილიარდი

4 Las Vegas Sands - $32.8 მილიარდი

5 InterContinental Hotels - $19.9 მილიარდი

6 Galaxy Entertainment - $17.9 მილიარდი

7 Hyatt - $13.5 მილიარდი

8 Accor - $12.1 მილიარდი

9 Indian Hotels - $11.6 მილიარდი

10. Huazhu Hotels - $11.4 მილიარდი.