იტალიური საკონდიტრო მწარმოებელი Ferrero–ს ჩრდილოეთ ამერიკის განყოფილება 100 მილიონ დოლარზე მეტ ბიუჯეტს გამოყოფს თავისი პროდუქციის რეკლამირებისთვის მომავალი წლის ყველაზე დიდი სპორტული ღონისძიებების - სუპერბოულის და FIFA-ს მსოფლიო ჩემპიონატის დროს.
„სპორტულ ღონისძიებებს კვლავ ყველაზე დიდი აუდიტორია ჰყავს. ჩვენ ასევე მომხმარებლებზე გავამახვილებთ ყურადღებას იმ პროდუქტებზე, რომლებსაც ისინი ყურების დროს უყურებენ“, - განაცხადა Ferrero-ს ჩრდილოეთ ამერიკის ბიზნესის ხელმძღვანელმა მაიკლ ლინსიმ. „მაყურებლები სუპერთასს სპეციალურად რეკლამებისთვის უყურებენ, რაც უნიკალურია დღევანდელ ბაზარზე, სადაც მომხმარებლები, როგორც წესი, რეკლამებს გამოტოვებენ ან ეკრანებს შორდებიან სარეკლამო შესვენებების დროს“.
Ferrero თავის პირველ რეკლამას თებერვალში გასამართი ამერიკული ფეხბურთის ჩემპიონატის, სუპერბოულის დროს გაუშვებს ეთერში. ბოლო მატჩმა რეკორდული რაოდენობის 127.7 მილიონი მაყურებელი მიიზიდა.
30-წამიანი რეკლამის ღირებულება, სავარაუდოდ, 8 მილიონი დოლარი იქნება, ხოლო სექტემბრის დასაწყისში NBCUniversal-მა, რომელიც მატჩს მომავალ წელს ეთერში გაუშვებს, გამოაცხადა, რომ ყველა სარეკლამო სლოტი გაყიდული იყო.