Brand Finance Global 500–ის ყოველწლიური კვლევის მიხედვით, Apple უკვე მეორე წელია გახდა ყველაზე ძვირად ღირებული ბრენდი მსოფლიოში.

Apple-ის ბრენდის ღირებულება წელიწადში 11%-ით გაიზარდა და $574,5 მილიარდი შეადგინა.

რეიტინგში მეორე ადგილი კვლავ დაიკავა Microsoft-მა, რომელმაც აჩვენა 35%-იანი ზრდა (461,1 მილიარდ დოლარამდე), მესამე ადგილი Google-მა (+24%, 413 მილიარდი დოლარით), მეოთხე ადგილი კი Amazon-მა (+15%-მდე). $356,4 მილიარდი).

Walmart-ის ბრენდი მეექვსედან მეხუთე ადგილზე გადავიდა, მისი ღირებულება 42%-ით გაიზარდა და $137,2 მილიარდი შეადგინა.

ყველაზე ძვირად ღირებული ბრენდების ათეულში ასევე შედის Samsung ($110,6 მილიარდი), TikTok ($105,8 მილიარდი), Facebook (Meta ორგანიზაციის საინფორმაციო რესურსი, რომელიც აკრძალულია რუსეთში და აღიარებულია, როგორც ექსტრემისტი) ($91,5 მილიარდი), Nvidia ($87,9 მილიარდი) და სახელმწიფო. Grid Corporation of China (85,6 მილიარდი დოლარი). აღნიშნულია, რომ Nvidia-ს ბრენდის ღირებულება ერთ წელიწადში თითქმის გაორმაგდა.

Deutsche Telekom აღიარებულ იქნა ევროპის ყველაზე ძვირად ღირებულ ბრენდად, რომელიც საერთო რეიტინგში მე-11 ადგილს იკავებს (+16%, $85,3 მილიარდი).

interfax