დღეს, 14 ივნისს წლის მთავარი საერთაშორისო მარტექ ფესტივალი - Touch.Point იმართება.  სრული პროგრამა უკვე ცნობილია:

ფესტივალი გააერთიანებს 2 სცენას, 25-ზე მეტ სესიას, 10 საერთაშორისო და 10 ადგილობრივ სპიკერს  ქინოთ პრეზენტაციებს, პანელურ დისკუსეიბს, სპიკერებს შორის არიან ლიდ-პროფესიონალები Spotify, Meta, Google, Volvo Cars, DAVID Madrid. NETFLIX, PUMA, Nike-ის კამპანიების კრეატიული დირექტორი, კალიფორნიული სტარტაპ Copysight AI-ის დამფუძნებელი,  სოც-მედია კომუნიკაციის დედად წოდებული - Dot Lung, Setanta-ს საერთაშორისო გაყიდვების დირექტორი, Maretech Institute-ის დამფუძნებელი და ბევრი სხვა.

მთავარი სპიკერები არიან:

- ლუიზა ფერგიუსონი, გლობალური მარკეტინგის ხელმძღვანელი, Spotify

- დოთ ლუნგი, Social Dragons-ის დედა

- ზივ მეიერი, კრეატიული ხელმძღვანელი, Google

- თიმი გიარეა, ინოვაციების ლიდერი, VR და XR, Volvo Cars

- ტომი პეტროვი, თანადამფუძნებელი/გენერალური დირექტორი, CopySigh AI, ყოფილი Snapchat, ყოფილი Meta

- გაბრიელა ტეხეირა, სტრატეგიის დირექტორი, DAVID Madrid

- ანდრეას პანაიოტოპულოსი, თანადამფუძნებელი/კრეატიული დირექტორი Uncloudy & Co-ში

- ბენცე ბედნერი, კრეატიული დირექტორი და სტრატეგი

4 ვორქშოფი იქნება წაროდგენილი დღის განმავლობაში:

Martech or Crash: Why Your AI is Doomed Without the Right Stack

Mastering Reels: Creating Video Content on Your Phone

Compressing the creative pipeline - from challenge to execution in 90 minutes.

Pathfinder: Your Interactive Go-To-Market Mapping Session

ფესტივალის ნაწილია სტარტაპ შოუქეისი, რომელიც 7 მოწინავე მარტექ სტარტაპს გაგაცნობს. საშუალება გექნება მათ დამფუძნებლებს ადგილზე გაესაუბრო და სრული ინფორმაცია მიიღო პროდუქტზე.

დღის ბოლოს დიდ ეკრანზე ერთად ვუყურებთ EURO24-ის გახნას და პირველ მატჩს. ამ ნაწილში ყველა დელეგატს ექნება საშუალება ფესტივალზე +3 მეგობარი დაპატიჟოს და მათან ერთად იზეიმოს ისტორიული საფეხბურთო მოვლენის დაწყება.