„თიბისი კაპიტალმა“ საქართველოს ავტოპარკის შესახებ გამოაქვეყნა კვლევა, რომლის თანახმად, საქართველოს ავტომობილების ფლოტი 2025 წლის პირველ 9 თვეში 5.4%-ით გაიზარდა, რასაც ყველაზე მეტად ხელი მსუბუქმა ავტომობილების ნაწილში ზრდამ შეუწყო.
„2025 წლის პირველ 10 თვეში იმპორტი 5%-ით, ხოლო რეექსპორტი 13%-ით გაიზარდა.
ბოლო წლებში რეექსპორტის მარკეტზე ორი ქვეყანა, ყირგიზეთი და ყაზახეთი დომინირებს.
პატარა წილების მიუხედავად, აღსანიშნავია, რომ 2025 წლის პირველ სამ კავრტალში, პირველად რეგისტრაციებში ჰიბრიდი ავტომობილების რიცხვი წლიურად 24%-ით, ხოლო ელექტრო მანქანების რიცხვი წლიურად 81%-ით გაიზარდა.
პირველად რეგისტრირებული მსუბუქი ელექტრო ავტომობილების რაოდენობისა და წილის ზრდა ამ ტიპის მანქანების გაზრდილ პოპულარობაზე მიანიშნებს.
ახალი მსუბუქი ავტომობილების გაყიდვები ბოლო ორი წლის მანძილზე მცირდება როგორც ადგილობრივ, ისე უცხოურ ბაზრებზე. შემცირება ნაწილობრივ აიხსნება დაგროვებული მოთხოვნის უცაბედი რეალიზებით 2022 და 2023 წლებში.
საერთაშორისო დამოკიდებულება ეკონომიკურ განვითარებასა და ავტომობილების რაოდენობას შორის აჩვენებს, რომ საქართველოს საავტომობილო ფლოტს ზრდის დიდი პერსპექტივა აქვს“, - ნათქვამია თიბისი კაპიტალის კვლევაში.
საქართველოს ავტოპარკი 2025 წლის 9 თვეში 5.4%-ით გაიზარდა - „თიბისი კაპიტალი“
სუს-ი გავრცელებულ ინფორმაციას, რომ ისრაელელი დეპუტატების ვიზიტი ტერორისტული საფრთხის გამო გაუქმდა კატეგორიულად უარყოფს
საქართველო არავის არ ესხმის თავს, საქართველო იცავს თავს უსამართლო დამოკიდებულებისგან. ეს უსამართლო დამოკიდებულება სამწუხაროდ არაერთხელ ვიხილეთ ბიუროკრატების მხრიდან, რომლებიც ბრიუსელში არიან - მაკა ბოჭორიშვილი
“თბილისის დემარშის პასუხად, ბაქო სომხეთამდე რკინიგზის აღდგენას განიხილავს” – Minval
„საქართველოსთვის მიგრაციის მართვა არა მხოლოდ შიდა პრიორიტეტია, არამედ ჩვენი საერთაშორისო სამართლებრივი ჩართულობის ძირითადი ელემენტი და ევროკავშირთან ინტეგრაციის დღის წესრიგის ერთ-ერთი ფუნდამენტური მიმართულება“ - პაატა სალია
ჩვენთან მოქმედებს გამართული, სამართლიანი და ეფექტიანი მართლმსაჯულების სისტემა, ის ფაქტი, რომ ევროკომისიის ანგარიშის თანახმადვე ვუსწრებთ ევროკავშირის 10-მდე ქვეყანას, ყველაფერზე მეტყველებს - ირაკლი კობახიძე