2024 წლის III კვარტალში ტელევიზიების კომერციული სარეკლამო შემოსავლები 10%-ით 16 მლნ ლარამდე შემცირდა, - ინფორმაციას კომუნიკაციების კომისია აქვეყნებს.

კომერციული სარეკლამო შემოსავალი რეკლამას, სპონსორობას, პროდუქტის განთავსებას, ტელეშოპინგსა და კომერციულ განცხადებებს მოიცავს.

2024 წლის III კვარტალში TV Imedi-ის სარეკლამო შემოსავალი 0.7 მილიონით შემცირდა და 5.6 მილიონი ლარი შეადგინა.

„ტელეიმედის” ტოპ 10 რეკლამის დამკვეთი, რომლებიც ტელევიზიას 100 000-დან 500 000 ლარამდე უხდიდნენ შემდეგია:

2024 წლის III კვარტალში მთავარი არხი • Mtavari Arkhi-ის სარეკლამო შემოსავალი 0.2 მილიონით შემცირდა და 1.6 მილიონი ლარი შეადგინა.

„მთავარი არხის” ტოპ 10 რეკლამის დამკვეთი, რომლებიც ტელევიზიას 7 000-დან 500 000 ლარამდე უხდიდნენ შემდეგია:

2024 წლის III კვარტალში Rustavi 2 • რუსთავი 2-ის (მედია ჰოლდინგი) სარეკლამო შემოსავალი 0.4 მილიონით შემცირდა და 2.1 მილიონი ლარი შეადგინა.

„რუსთავი 2”-ის ტოპ 10 რეკლამის დამკვეთი, რომლებიც ტელევიზიას 50 000-დან 500 000 ლარამდე უხდიდნენ შემდეგია:


2024 წლის III კვარტალში TV Pirveli • ტელეკომპანია პირველი-ის სარეკლამო შემოსავალი გასული წლის იმავე პერიოდთან შედარებით არ შეცვლილა და 1.2 მილიონი ლარი შეადგინა.
 
„ტელეკომპანია პირველის” ტოპ 10 რეკლამის დამკვეთი, რომლებიც ტელევიზიას 7 000-დან 500 000 ლარამდე უხდიდნენ შემდეგია:

2024 წლის III კვარტალში Formula • ფორმულა-ს სარეკლამო შემოსავალი 0.5 მილიონით შემცირდა და 0.8 მილიონი ლარი შეადგინა.

„ფორმულას” ტოპ 10 რეკლამის დამკვეთი, რომლებიც ტელევიზიას 7 000-დან 500 000 ლარამდე უხდიდნენ შემდეგია:

2024 წლის III კვარტალში POSTV-ის სარეკლამო შემოსავალი 0.4 მილიონით შემცირდა და 1.4 მილიონი ლარი შეადგინა.

„პოსტვ”-ის ტოპ 10 რეკლამის დამკვეთი, რომლებიც ტელევიზიას 50 000-დან 500 000 ლარამდე უხდიდნენ შემდეგია: