Zara VS H&M - რატომ იზრდება Zara-ს გაყიდვები და მცირდება H&M-ს?

Zara VS H&M - რატომ იზრდება Zara-ს გაყიდვები და მცირდება H&M-ს?

access_time2018-07-11 17:01:39

„დიდი განსხვავება Zara-სა და H&M-ს შორის არის პასუხი იმისა, თუ რატომ იზრდება ერთი კომპანია მუდმივად, ხოლო მეორეს შემოსავლები დღითიდრე მცირდება“ - ამ სათაურით აქვეყნებს მასალას გამოცემა businesinsider-ი და მკვითხველს სთავაზობს ანალიზს, თუ რატომ ხდება ასე. გამოცემის ინფორმაციით, Zara-ს აქვს უნიკალური სტრატეგია კონკურენცია გაუწიოს ახალ ე.წ. fast-fashion ონლაინ მოთამაშეებს, როგორებიცაა ASOS და Boohoo, რომლებიც ორიენტირებულნი არიან ძალიან სწრაფად დანერგონ საკუთარ პროდუქციაში მოდელები და ტენდენციები, რომლებიც სულ ცოტა ხნის წინ ცნობილი ბრენდების მიერ პოდიუმზე იყო წარმოდგენილი. ეს კი ნიშნავს მომხმარებელს მისცე ძალიან დიდი

არჩევანი უამრავ ახალ პროდუქციას შორის პრაქტიკულად ყოველდღიურად და ამ გზით გაუწიო კონკურენცია ცნობილ ბრენდებს.

 

როგორც გამოცემა წერს, სოციალურმა მედიამ შექმნა თაობა, რომელიც „დამოკიდებულია“ სიახლეზე. „მათ უდნათ ახალი და მათ უნდათ ეს ახლავე“, - აცხადებს მოდის სფეროს ერთ-ერთი ექსპერტი გამოცემასთან ინტერვიუში.

 

მასალში ვკითხულობთ, რომ Zara-მ ამ სტრატეგიას კარგად აუწყო ფეხი და მისი მაღაზია კვირიდან კვირამდე ახალი კოლექციით ახლდება. როგორც ჩანს, ეს მუშაობს კიდეც - მისმა მშობელმა კომპანია Inditex-მა 2017 წელს შემოსავლების 7%-იან ზრდაზე გამოაცხადა და ზრდის ტემპი ნარჩუნდება მიმდინარე წელსაც.


 

ამასობაში კი რა ხდება მის უმთავრეს კონკურენტ H&M-ში? ის ბოლო თვეების განმავლობაში იბრძვის, მაგრამ მისმა პირველმა კვარტალურმა შემოსავალმა 2018-ში 62%-ით იკლო, მეორე კვარტალში კი მდგომარეობა არ გაუმჯობესებულა.

 

როგორც გამოცემასთან მოდის კრიტიკოსი აცხადებს, სიახლის მყისიერი დანერგვა Zara-ში ვიზუალურად შესამჩნევი ხდება ყველა მიმართულებით, კომპანია ხშირად ცვლის მის ვიტრინებზე მანეკენებს და ამასთან, კარგად მუშაობს საიტზეც, სადაც საიტის ვიზიტორს სთავაზობს სხვადასხვა სახის საინფორმაციო კოლაჟებს, რომელიც მყიდველს უღვიძებს მათი შეძენის სურვილს და მაღაზიაში სწრაფად ვიზიტის სურვილს. მისივე განცხადებით, როცა Zara აცხადებს ფასდაკლებას, მას მაღაზიაში არ შეაქვს დიდი რაოდენობით ახალი მოდელები და როცა შეაქვს ახალი მოდელები, მათზე დიდ ფასდაკლებას არ აცხდებს.

 

H&M ამ მიდგომის მსხვერპლია. ერთ დროს fast-fashion-ის მეფედ გამოცხადებული კომპანიის გაყიდვები დიდი წნეხის ქვეშაა ონლაინ მოთამაშეების მხრდიან. შედეგად კი კომპანიას შეექმნა ინვენტარიზაციის კრიზისი, რომლის გაუყიდავი ტანსაცმლის მოცულობამ 4 მილიარდ დოლარს გადააჭარბა. მათ შორის არის როგორც ჩამოფასებული, ასევე სრულიად ახალი პროდუქცია.

bpn


თეგები:
Zara H&M



ბახტაძე: კანაფის კულტივაციის ნაწილთან დაკავშირებით საზოგადოებასთან მეტი კომუნიკაცია იყო საჭირო

ბახტაძე: კანაფის კულტივაციის ნაწილთან დაკავშირებით საზოგადოებასთან მეტი კომუნიკაცია იყო საჭირო
person access_time2018-09-22 20:56:01
„რაც შეეხება კულტივაციას, ვფიქრობ რომ ამ ნაწილში მეტი კომუნიკაცია იყო საზოგადოებასთან საჭირო. ამის გამო, ჩვენმა პოლიტიკურმა გუნდა მიიღო გადაწყვეტილება რომ შეაჩეროს მეორე ინიციატივა და გავმართოთ დამატებითი კონსულტაციები ყველა მხარესთან ვინც დაინტერესებულია“, - განაცხადა „ქრონიკასთან“ საუბარში საქართველოს...

ქუთაისის პარლამენტი - „ოლიმპიკ არენად“ შენობის ფუნქციაზე ინიციატივა უკვე გაჩნდა

ქუთაისის პარლამენტი - „ოლიმპიკ არენად“  შენობის ფუნქციაზე ინიციატივა უკვე გაჩნდა
person access_time2018-09-21 19:00:00
საქართველოს პარლამენტი პლენარული სხდომების ფორმატში საქმიანობას მომავალი წლის იანვრიდან სავარაუდოდ, დედაქალაქში გააგრძელებს, უკვე აქტიურად მიდის მსჯელობა რა ბედი ეწევა ქუთაისში მდებარე შენობას. პროცესებში ჩართულნი არიან სხავდასხვა ორგანიზაციებიდან. მათ შორის ერთ-ერთი ინიციტივა იმერეთის ოლიმპიური კომიტეტის თავმჯდომარე რევაზ რობაქიძემაც წამოაყენა. მისი თქმით, პარლამენტის დღევანდელი შენობა ქუთაისში  „ოლიმპიკ არენად“  უნდა გადაკეთთდეს. აღნიშნულს რობაქიძე რამდენიმე არგუმენტით...

დანიის უმხსვილესმა ბანკმა რუსული მილიარდების გათეთრება აღიარა

დანიის უმხსვილესმა ბანკმა რუსული მილიარდების გათეთრება აღიარა
person access_time2018-09-21 20:00:55
...

„ბოისა“ ყურძნის უძველესი ჯიშებით ღვინის წარმოებას იწყებს

„ბოისა“ ყურძნის უძველესი ჯიშებით ღვინის წარმოებას იწყებს
person access_time2018-09-21 18:00:00
ღვინის ბრენდი „ბოისა“ ყურძნის უძველესი ჯიშებით ხიხვით და ქისით შერეული ღვინის წარმოებას იწყებს. თავდაპირველად 1 000 ლიტრი სუფთა წვენი დაიწურება, რაც ჯამში დაახლოებით 1 400 ბოთლს შეადგენს. 2019 წლის სექტემბერში კი ღვინო მაღაზიების დახლებზე გამოჩნდება.   როგორც „კომერსანტს“ კომპანიის დამფუძნებელმა ვლადიმერ ბოისამ განუცხადა, მისი კომპანიისთვის წლევანდელი წელი საუკეთესო იქნება, რადგან  კარგი მოსავლი მიიღო.  სწორედ ამიტომ, ბრენდის მცირე წარმოებაში „ბოისას“ სავაჭრო...

„საქართველოს ბანკის“ ტექდათვალიერების ბაზარზე შემოსვლით მონოპოლია იქმნება”

„საქართველოს ბანკის“ ტექდათვალიერების ბაზარზე შემოსვლით მონოპოლია იქმნება”
person access_time2018-09-21 14:30:49
„საქართველოს ავტომობილების ინსპექტირების ორგანოების ასოციაციის“ ხელმძღვანელის, ვაჟა იორდანიშვილის განცხადებით, ავტომობილების ტექნიკური დათვალიერების ბაზარზე მონოპოლიის საფრთხე არსებობს. ამის შესახებ...


მსგავსი სიახლეები

up