წლის ყველაზე დამოუკიდებელი მნიშვნელოვანი ბიზნეს დაჯილდოება

წლის ყველაზე დამოუკიდებელი მნიშვნელოვანი ბიზნეს დაჯილდოება

access_time2020-05-02 10:20:17

COVID-19-ით გამოწვეული ეპიდემიური სიტუაციის გამო, ოქროს ბრენდის გამარჯვებული ბრენდების საზეიმო დაჯილდოება ნაცვლად 1 მაისისა გაიმართება 17 ივლისს.

ყოველ წლიურად ღონისძიებას 100 -ზე მეტი უმსხვილესი ქართული და უცხოურიvბიზნეს კომპანიების ტოპ მენეჯმენტი ესწრება, ასევე საპატიო სტუმრები უცხოეთიდან სამთავრობო და დიპლომატიური კორპუსის წარმომადგენლები, ქართული კინოს, თეატრისა და ესტრადის ვარსკვლავები. ღონისძიება შუქდება ტელევიზიით, რადიოთი, ბეჭდური და ონლაინ მედიით.

 

ყოველწლიურად, საზეიმო ღონისძიებაზე 50 ამდე გამარჯვებული ბრენდი სახელდება. კომპანიის ხელმძრვანელ პირებს ოქროს ბრენდს ცნობილი ბიზნესმენები და საზოგადო მოღვაწეები გადასცემენ. მათ შორის საქართველოში აკრედიტებული ელჩები და საქართველოს მთავრობის წარმომადგენლები.

ოქროს ბრენდი რეგისტრირებული სავაჭრო ნიშანია, რომელიც საქართველოში, კომპანია Global Idea -ს და The FINANCIAL -ს ეკუთვნის. ოქროს ბრენდის ღირებულება შეუფასებელია. ის ზრდის მომხმარებლის ნდობას, აქცევს მას საერთაშორისო სავაჭრო ნიშნად, რომელსაც წარმატებით იყენებენ როგორც ქართული, ასევე საერთაშორისო ბრენდები მარკეტინგულ და PR საქმიანობაში. ოქროს ბრენდების კვლევა ტარდება ყოველწლიურად, კვლევაში, ბაზარზე არსებული სხვადასხვა სეგმენტის ბრენდები მონაწილეობენ.

ოქროს ბრენდი გახლავთ მთავარი ჯილდო ბიზნეს პროექტებისთვის საქართველოში, რომელსაც ღიად ირჩევენ ექსპერტები და მომხმარებლები. 2019 წლის კვლევაში მონაწილეობა ასამდე ექსპერტმა მიიღო, მათ შორის ექსპერტებმა ეკონომიკურ საკითხებში, ბიზნეს ადმინისტრირების სპეციალისტებმა, უმაღლესი

სასწავლებლების პროფესორებმა, საკონსულტაციო კომპანიებმა, სახელმწიფო და არასამთავრობო ბიზნეს სექტორის წარმომადგენლებმა. ასევე ონლაინ გამოიკითხა 2 000-ზე მეტი მომხმარებელი. ბრენდების ნომინირება მათი ცნობადობის, ხარისხის და პიარ და მარკეტინგულ საქმიანობაში გაწეული მუშაობის გათვალისწინებით მოხდა.

მედიაში ბიზნესის ოსკარად წოდებული ოქროს ბრენდის დაჯილდოვების ცერემონია 2006 წლიდან ტარდება. ის ყველაზე პრესტიჟულ და გავლენიან ბიზნეს დაჯილდოვებად არის აღიარებული. პროექტი მხარდაჭერილია საქართველოს სავაჭრო სამრეწველო პალატის, საერთაშორისო პალატის, შვეიცარია საქართველოს ბიზნეს საბჭოს, მეწარმე ქალთა საბჭო საქართველოში მხარდაჭერით. ოქროს ბრენდი 2019-ის საინფორმაციო მხარდამჭერია: რადიო კომერსანტი FM 95,5 , რადიო მაესტრო FM 94, 7

ტვ.რადიო ვინილი FM 99, 7 რადიო ქართული ვინილი FM 93,1 ჟურნალი გლოსი, ოქროს ბრედნის მასპინძელია სასტუმრო Hotels & Preference Hualing Tbilisi.

კვლევის შედეგად, გამოვლენილ იქნა 2019 წლის ოქროს ბრენდები:

o ფარმაცეფტული კომპანია - No 1 -ოქროს ბრენდი -პე-ეს-პე ჯგუფი

o ბავშვთა კვება - No 1 -ოქროს ბრენდი -ნესთლე

o საგზაო სატრანსპორტო დაზღვევა - No1 ოქროს ბრენდი -საქართველოს სადაზღვევო ჯგუფი

o სამრეწველო ობიექტების მშენებლობა - No 1 ოქროს ბრენდი - ეკოჰაუსი

o გათბობა გაგრილება წყალმომარაგების სისტემები - No 1 ოქროს ბრენდი -თერმა

o რეკლამა მომსახურება და სერვისი - No 1 ოქროს ბრენდი -ალმა

o საბავშვო ტანსაცმელი და აქსესუარები No 1 ოქროს ბრენდი -ბებე+

o მზესუმზირა - No 1 ოქროს ბრენდი -სოლარი

o კაზინო - No 1 ოქროს ბრენდი -შანგრილა

o სამშენებლო ლაქ საღებავები - No 1 ოქროს ბრენდი - რენოქს ქოლორი

o სტომატოლოგიური კლინიკა - No1 ოქროს ბრენდი -დრიმ დენტალი

o თევზეული და ზღვის პროდუქტები - No1 ოქროს ბრენდი -უმალი

o დაცვის სამსახური - No1 ოქროს ბრენდი -მაგისტრი

o კარაქი - No1 ოქროს ბრენდი -ანქორი

o ბავშთა ჰიგიენა - No1 ოქროს ბრენდი -პამპერსი

o პირის ღრუს მოვლის საშუალებები - No1 ოქროს ბრენდი -ბლენდამედი

o სარეცხი ფხვნილი (საყოფაცხოვრებო ქიმია) - No1 ოქროს ბრენდი -არიელი

o ჭურჭლის მოვლის საშუალებები (სარეცხი სითხე) - No1 ოქროს ბრენდი -ფეირი

o საპარსი საშუალებები - No1 ოქროს ბრენდი - ჟილეტი

o თმის მოვლის საშუალებები (შამპუნი) - No1 ოქროს ბრენდი - ჰედ ენდ შოლდერსი

o ხელის საპონი - No1 ოქროს ბრენდი - სეიფგარდი

o ხელის და ელექტრო ჯაგრისები - No1 ოქროს ბრენდი -ორალ-ბი

o ავტომობილების ქიმწმენდა - No1 ოქროს ბრენდი ფასთ ენდ შაინი

o სამშენებლო მასალების ჰიპერმარკეტი - No1 ოქროს ბრენდი - ბრიკორამა

o მოსაპირკეთებელი მასალები - No1 ოქროს ბრენდი -ოლსთოუნი

o ბიუთი ინდუსტრია - No1 ოქროს ბრენდი -ეივონი

o შოკოლადი უცხოური ბრენდი - No1 ოქროს ბრენდი-მილკა

o კვების მრეწვწლობის ინგრედიენტები - No1 ოქროს ბრენდი - დიოლერ ჯორჯია

o დასუფთავების სამსახური - No1 ოქროს ბრენდი -სითი ქლინინგი

o საკონდიტრო - No1 ოქროს ბრენდი-სანდომი

o შოკოლადის წარმოება -No1 ოქროს ბრენდი-როზალი სამბარი

o ლიფთები და ელევატორები - No1 ოქროს ბრენდი - ტეგ ლიფტი (ტექინჟინერინგ ჯგუფი)

o ავტომომსახურება და სერვისი No1 ოქროს ბრენდი - ოტო მოტორსი

o საღეჭი რეზინი - No1 ოქროს ბრენდი -დიროლი

o ბავშვთა კანის მოვლის საშუალებები - No1 ოქროს ბრენდი - ველედა

o იურიდიული კომპანია - No1 ოქროს ბრენდი -კორძაძის საადვოკატო ბიურო

o მიტანის სერვისი - No1 ოქროს ბრენდი - ვოლტი

o ხის სახლები და კოტეჯები (მშენებლობა პროექტირება) - Kohi.ge

o სამედიცინო ინსტრუმენტები და აპარატურა- No1 ოქროს ბრენდი - მოწინავე სამედიცინო

ტექნოლოგიები და სერვისი

o ქართული ნატურალური წვენის ინდუსტრიის განვითარებაში შეტანილი წვლილისთვის

ნომინაციაში: ქართული წვენის ინდუსტრია No1 ოქროს ბრენდი -კულა

o ინოვაციური ბრენდი ქართულ ბაზარზე - No1 ოქროს ბრენდი- გემუანი კრიპსი

o მომხმარებელზე ორიენტირებული კომპანია - No1 ოქროს ბრენდი- თბილისი ენერჯი

 

GLOBAL IDEA

მარკეტინგული კვლევის კომპანია. ყოველწლიურად ორგანიზებას უწევს ოქროს ბრენდის დაჯილდოვების ცერემონიას. გამოსცემს ჟურნალს Golden Brand და ბიზნეს ალმანახს Golden Book. www.globalidea.ge

The FINANCIAL

2005 წლიდან გამოიცემა საქართველოში „ინტელიჯენს გრუპ“ -ის მიერ. მკითხველთა 75 პროცენტს კომპანიების მაღალი და საშუალო დონის მენეჯერები შეადგენენ. The FINANCIAL საქართველოში 600 -მდე კომპანიასა და ორგანიზაციაში ვრცელდება. კვლევების თანახმად ფაინენშელი ბიზნეს აუდიენციაში

ყველაზე მოთხოვნადია. www.finchannel.com | www.financial.ge






საქართველოში უკიდურესი სიღარიბე მოსახლეობის ყველა კატეგორიაში გაიზარდა

საქართველოში უკიდურესი სიღარიბე მოსახლეობის ყველა კატეგორიაში გაიზარდა
access_time2020-06-04 17:20:31
„2012 წლის შემდეგ, საქართველოში სიღარიბე 10.5 პროცენტული პუნქტით შემცირდა“ - ამის შესახებ პრემიერ-მინისტრმა გიორგი გახარიამ განაცხადა. საქსტატის მონაცემებით, 2013-2019 წლებში აბსოლუტური სიღარიბის ზღვარს მიღმა მყოფი მოსახლეობის წილი 30%-დან 19.5%-მდე შემცირდა. პრემიერი სიღარიბის მხრივ ქვეყანაში არსებულ ტენდენციას, ყურადღების მიღმა ტოვებს. ქვეყანაში სიღარიბის შემცირების ტენდენცია 2011 წელს დაიწყო და 2015 წლის ჩათვლით გაგრძელდა. 2016-2017 წლებში ქვეყანაში...

ეს ფარსი უნდა დამთავრდეს-„ფრონტერა“ გიორგი გახარიას ღია წერილის უგზავნის

ეს ფარსი უნდა დამთავრდეს-„ფრონტერა“ გიორგი გახარიას ღია წერილის უგზავნის
access_time2020-06-04 16:25:04
კომპანია „ფრონტერა“ პრემიერ-მინისტრ გიორგი გახარიას ღიას წერილს უგზავნის, რომელსაც „კომერსანტი“ უცვლელად გთავაზობთ: „ ძვირფასო პრემიერ მინისტრო გახარია, პატივისცემით გწერთ, რათა გაუწყოთ, რომ სხვა ამერიკული კომპანიების მსგავსად ჩვენც ვართ მომსწრენი იმისა თუ როგორ გაუარესდა ქვეყანაში საინვესტიციო და ბიზნეს გარემო, რომელიც არ სცნობს კანონის უზენაესობას და იყენებს სასამართლოს როგორც იარაღს, უპირატესობას ანიჭებს სახელმწიფოს მიტაცებას ნაცვლად ამერიკულ ინვესტიციებთან პარტნიორობისა. 2013 წლიდან...

საკარანტინო ზონებისთვის სახელმწიფო ბიუჯეტიდან 32.5 მლნ ლარი დაიხარჯა

საკარანტინო ზონებისთვის სახელმწიფო ბიუჯეტიდან   32.5 მლნ ლარი დაიხარჯა
access_time2020-06-04 16:05:28
საკარანტინო ზონებისთვის დახარჯული სახელმწიფო ბიუჯეტი 32.5 მლნ ლარს შეადგენს. ამის შესახებ COVID-19-ის წინააღმდეგ საქართველოს მთავრობის მიერ გატარებული ღონისძიებების ანგარიშშია ნათქვამი. ამავე ანგარიშის თანახმად, 22 მაისის მდგომარეობით, საკარანტინო ზონაში შედიოდა ქვეყნის მასშტაბით 84 სასტუმრო, რაც ჯამში აერთიანებდა 6 500-ზე მეტ ოთახს, რომლებშიც სავალდებულო კარანტინი 19 002 ადამიანმა დაასრულა. ამასთან, 2 თვის განმავლობაში მუდმივად დაკავებული იყო საშუალოდ...

კობა გვენეტაძე ლარის გამყარებას გაუმჯობესებულ მოლოდინებს უკავშირებს

კობა გვენეტაძე ლარის გამყარებას გაუმჯობესებულ მოლოდინებს უკავშირებს
access_time2020-06-04 14:50:22
ეროვნული ბანკის პრეზიდენტი კობა გვენეტაძე ლარის გამყარებას გაუმჯობესებულ მოლოდინებს უკავშირებს. როგორც მან ლარის კურსის კომენტირებისას აღნიშნა, ეს უკავშირდება იმას, რომ ქვეყანამ პანდემიის კრიზისი სწარფად დაძლია. “მოლოდინები გაუმჯობესებულია, დამსახურებულადაც. მაგალითად, ორი თვის წინ როდესაც იყო გაუფასურება, მისი აცდენა აბსოლუტურად შეუძლებელი იყო ყოველგვარი კანონების მიხედვით. ხოლო იმის გამო, რომ საქართველო საკმაოდ კარგად გაუმკლავდა პანდემიას და ერთ-ერთი...

„თიბისი“ ჯგუფი ლარის მკვეთრ გაუფასურებას არ ელის“ - ოთარ ნადარაია

„თიბისი“ ჯგუფი ლარის მკვეთრ გაუფასურებას არ ელის“ - ოთარ ნადარაია
access_time2020-06-04 14:00:30
„ლარის მკვეთრ გაუფასურებას თიბისი ჯგუფი აღარ ელის, რადგან შემოდინებებში რა დანაკარგიც არის საკმარისად კომპენსირდება საგარეო დაფინანსებით, რომელიც საქართველომ მოიძია“, - ამის შესახებ თიბისი ჯგუფის მთავარმა ეკონომისტმა ოთარ ნადარაიამ მედიასთან ონლაინ შეხვედრისას განაცხადა. რაც შეეხება დოლარს, ნადარაიას ინფორმაციით, საერთაშორისო ბაზრებზე ის ძალიან გამყარებულია, შესაბამისად, არ ვარაუდობს, რომ მოსალოდნელია დოლარის შემდგომი მატერიალური...


მსგავსი სიახლეები

up