წლის მარკეტინგული სვლა - კანადურმა კომპანია IKEA-მ წარმოადგინა შუშის ბოთლი „მხოლოდ წყლისთვის“ სახელად „კრიშტიანუ“.
კომპანიის რეაქცია კრიშტიანუ რონალდუს ქმედების ირგვლივ ატეხილ აჟიოტაჟს უკავშირდება. როდესაც ფეხბურთელმა პრეს–კონფერენციაზე „კოკა-კოლას“ ბოთლები გმაგიდიდან დემონსტრაციულად აიღო და მათ ნაცვლად წყლის ბოთლი დადგა.
რამდენიმე დღის წინ კი IKEA-მ მრავალჯერადი შუშის ბოთლი Cristiano წარადგინა. ზოგადად, ამ ჭურჭელს KORKEN ჰქვია და განკუთვნილია ნებისმიერი ტიპის სითხისთვის. მაგრამ Cristiano–ს გამოყნება მხოლოდ წყლისთვის შეიძლება და რა თქმა უნდა არავითარი „კოკა-კოლა“.
m.ua.tribuna.com