ვირის რძით დამზადებული თავის მოვლის საშუალებებს, ახლა უკვე ჩაის საპონიც დაემატა. როგორც კომპანია „დემას“ დამფუძნებელი „ბიზნესპრესნიუსთან“ საუბრისას აცხადებს, ეს არის რეგენერაციის აღმდგენი ერთ-ერთი საუკეთესო საშუალება, შესაბამისად, მომხმარებლებშიც დიდ მოწონებას იმსახურებს.
თუმცა, მაია დევნოზაშვილის თქმით, ნედლეულის გაძვირების გამო, „დემას“ პროდუქტების ფასიც დაახლოებით, 50-60%-ით გაიზარდა.
ცნობისთვის, საპნების მწარმოებელმა ქართულმა კომპანიამ განსაკუთრებული ყურადღება ვირის რძით დამზადებული საპნებით მიიპყრო. როგორც კომპანიის დამფუძნებელმა „ბიზნესპრესნიუსთან“ საუბრისას აღნიშნა, პროდუქცია ბებიის რეცეპტით მზადდება, რომელსაც სხვადასხვა სახის მცენარეებზე დამზადებული სამკურნალო მალამო ემატება.
საოჯახო ტიპის საწარმო ბოლნისის რაიონის სოფელ ბალიჭში მდებარეობს დაგარდა საპნებისა, სარეცხ საშუალებასაც უშვებს, რომელიც ანტიალერგიულია.
მაია დევნოზაშვილის თქმით, თავდაპირველად პროდუქცია მხოლოდ ოჯახისთვის, სახლის პირობებში მზადდებოდა, თუმცა 2016 წლიდან, მას შემდეგ, რაც კომპანიამ 5000 ლარიანი დაფინანსება მოიპოვა, უკვე მცირე ბიზნესად იქცა.
საწარმოში, რომლის შენობაც ოჯახის საკუთრებაა, ჯერჯერობით მხოლოდთავადვე მუშაობენ.
კომპანიის მიერ წარმოებული მყარი საპნები ყოველდღიური ჰიგიენური მოხმარებისთვის არის განკუთვნილი. მისი დამზადებისთვის კი მაია დევნოზაშვილი გვირილას, კურკუმას, თავშავას, პიტნას, ცაცხვს, ჭინჭარს დასხვა მრავალ მცენარეს იყენებს. რაც შეეხება ნედლეულს, მცენარეები, ასევე, ვირის რძე ადგილობრივია, კომპანიას მხოლოდ ზეითუნის ზეთი შემოაქვს ესპანეთიდან.
ამ დროისთვის კომპანია უკვე 35-ზე მეტი დასახელების ჰიგიენის, თავისმოვლისა და კოსმეტიკურ საშუალებებს აწარმოებს.
„საწარმო გავაფართოვეთ, მანამდე პატარა ოთახში ვამზადებდით პროდუქტებს. თუმცა, დამატებით კადრები არ აგვიყვანია. რაც შეეხება წარმოებას, დავამატეთჩაის საპონი. ზოგადად, ჩაი რეგენერაციის აღმდგენია და ძალიან კარგიპროდუქტი გამოვიდა. ასევე, ვამზადებთ მიცერალურს, რომელსაც ძალიან კარგიშედეგები აქვს.
რაც შეეხება ფასებს, იქიდან გამომდინარე, რომ ნედლეული ძალიან გაძვირდა, ჩვენც მოგვიწია პროდუქციისთვის ფასის მომატება. მაგალითად, ზეთებიგაძვირდა თითქმის, 80-100%-ით, შესაბამისად, ჩვენი პროდუქციის ღირებულებაც50-60%-ით გაიზარდა და ახლა უკვე, სხვადასხვა პროდუქტებზე ფასები 8-დან 16 ლარამდე მერყეობს“, -ამბობს მაია დევნოზაშვილი.
მისი თქმით, მიუხედავად პროდუქტის გაძვირებისა და პანდემიისა, მომხმარებელთა რაოდენობა სულ უფრო იზრდება.
„ჩვენი პროდუქტები საზღვარგარეთაც გაქვთ ემიგრანტებს, გვყავს ერთგული მომხმარებლებიც, რომლებმაც ერთხელ შეიძინეს და მას შემდეგ ჩვენი მუდმივიკლიენტები გახდნენ. ზოგადად კი, „დემას“ პროდუქტების მოხმარება მზარდი ტენდენციით ხასიათდება. ჩვენი პროდუქტების შეძენა რამდენიმე მაღაზიაში დაასევე აფთიაქებშია შესაძლებელი.
რაც შეეხება პანდემიის სირთულეებს, დაბრკოლებები იყო. მაგალითად, ადრეყველა გამოფენაში ვიღებდით მონაწილეობას, რაც რეალიზაციი სმაჩვენებელზეც კარგად ისახებოდა, ახლა კორონა ვირუსის გამო, მსგავსი აქტივობები თითქმის აღარ ტარდება“,- ამბობს მაია დევნოზაშვილი.