„კომერსანტის“ გადაცემა კომერსანტის დილაში, მიტანის სერვისის ქართული კომპანიის „ელვისის“ დირექტორმა გიორგი ყანჩაველმა ისაუბრა.
ყანჩაველის განმარტებით ბაზარზე არსებულმა მდგომარეობამ მიტანის სერვისზე მოთხოვნა გაზარდა და გუნდთან ერთად გადაწყვიტეს, რომ ის ნიშა დაეკავებინათ, რომელიც სარესტორნო ბიზნესში არსებულ პრობლემებს გადაჭრიდა და მოხმარებელს ბევრად უფრო კომფორტულ მიტანის სერვისს შესთავაზებდა.
„გადავწყვიტეთ მოგვეძებნა გამოსავალი, რომელიც როგორც მომხმარებელს, ასევე რესტორანს და კურიერებს ბევრად უფრო მარტივ და კომფორტულ სერვისს შესთავაზაბდა.
სამივე მხარესთვის ვცდილობთ, რომ შევქმნათ, უფრო კომფორტული სერვისი და უკეთესი პირობები.
ვფიქრობთ, საქართველოში შექმნილ სტრატაპს შეუძლია, რომ ქართულ რეალობას უკეთ მოერგოს და ქართული პრობლემების გადაჭრის გზა მოძებნოს.
ჩვენს შეთავაზებაში ერთერთი ფაქტორი იყო ის, რომ ძალიან ბევრ ხარჯს თავი ავარიდეთ.
ჩვენ ვართ ქართული კომპანია და არავის მიმართ ვალდებულება არ გაგვაჩნია, შეგვიძლია ექსპერიმენტების ჩატარება, როგორც სერვისში, ასევე ტექნოლოგიაში.
ტექნოლოგია იქმნება საქართველოში და თუ ერთიან კონტექსშტი შევხედავთ ეს ყველაფერი გვაძლევს ხარჯების შემცირების საშუალებას ისე, რომ ეს ხარისხზე არ აისახოს.
ხარისხს ვინარჩუნებთ IOS და Android - ის აპლიკაციებზეც, რომელიც უკვე ძალიან კონკურენტუნარიანია და ყოველდღიურად ვითარდება. “ - აღნიშნავს გიორგი ყანჩაველი.
გიორგი ყანჩაველმა გადაცემაში 2021 წლის გეგმებზეც ისაუბრა და განმარტა, რომ კომანია ელვისი ექსპერიმენტების გაგრძელებას 2021 -ში აპირებს, რაც გულისხმობს რესტორნებთან დაბალ პროცენზე მუშაობას, თუმცა ყანჩაველის განარტებით ეს მუშაობის ხარისხზე არ აისახება.
„ჩვენი მიზანია ხარისხის შენარჩუნება და კომპანიის მოგებაზე გაყვანა. აქ ბევრი ძალიან საინტერესო იდეა გვაქვს , როგორც მომხმარებელებისთვის ასევე რესტორნებისთვის. ვფიქრობთ, რომ 2021 წელს პირველი რამდენიმე თვე განსხვავებული არ იქნება და სავარაუდოდ შეზღუდვებიც რამდენიმე თვე გაგრძელდება.
ჩვენ ვცდილობთ, რომ რესტორნებისთვის ზედმეტი პრობლემა და საზრუნავი არ ვიყოთ, აქედან გამომდინარე მათთვის ცალსახად არაფერი არ შეიცვლება და ის პირობები რაც ხელშეკრულებაში ჩავუდეთ არ შეიცლება.
სარესტრონო ბიზნესს შეუძლია ჰქონდეს იმედი, რომ მათ ჩვენი მხრიდან არაფერი არ გაუფუჭდება.“ - აღნიშნა გიორგი ყანჩაველმა
კომპანია ელვისის ბრენდზე, მის სახელსა და ვიზუალზე საკმაოდ ძლიერმა პროფესიონალებმა იმუშავეს. გიორგი ყანჩაველი აღნიშნავს, რომ სახელში მთლიანად ქართული სიტყვებია ჩადებული , რაც გლობალურ ბაზარზე გასვლისას ხელს არაფერში შეუშლით.
„ჩვენ მხოლოდ საქართველოში გაჩერებას არ ვაპირებთ , რამდენიმე წელიწადში სხვა ქვეყნებში გასვლასაც ვგეგმავთ, შესაბამისად ქართულ რეალობაში ქართული სტარტაპისითვის სწრაფი მიტანის სერვისისთვის იყო ელვა. ჩვენი სლოგანიც ასეთია „ელივის სისწრაფით“ და სახელიც ელვისი.
ასე რომ მთლიანად ქართული კონტექსტია ჩადებული, თუმცა ბევრი პარალელის გავლებაც შეიძლება, რაც ზუსტად გვაძლევს იმ უპირატესობას, რომ ხვალ რომ სხვა ქვეყანაში გავიდეთ სახელის შეცვლა არ დაგვჭირდება. - აღნიშნა გიორგი ყანჩაველმა
თაკო კვაჭანტირაძე