სინგაპურის აგროტექნიკური კომპანია, Aerospring Hydroponics სივრცისთვის ეფექტიან, კომპაქტურ მოდულებს აპროექტებს, რომელშიც პატარა ბინისა და საოფისე პირობებში, ასევე, აივანზე ან კომერციულ გარემოში ახალი ხილისა და ბოსტნეულის მოყვანა არის ხელმისაწვდომი. ინფორმაციას პორტალი FreshPlaza ავრცელებს.
„Aerospring-ის მისიაა, ახალი ხილ-ბოსტნეული ყველასთვის ხელმისაწვდომი გახადოს მრავალმხრივი და ეფექტიანი ჰიდროპონიკური პროდუქტების შექმნით, რომლებიც შესაძლოა, სახლებსა და კომერციულ გარემოში გამოიყენონ. ჩვენ დახვეწილი, მოდულარული ვერტიკალური მებაღეობის სისტემა შევიმუშავეთ, რომელიც ადვილად იწყობა და ადვილად ჯდება ყველაზე პატარა სივრცეებში,“ - აცხადებს Aerospring Hydroponics-ის მთავარი ოპერაციული ოფიცერი, მარკ ნიუტონი.
კომპანიამ პირველი ამერიკული პატენტი 2020 წელს მიიღო.
Aerospring-მა თავისი ვერტიკალური მებაღეობის სისტემა როგორც შიდა, ასევე გარე გამოყენებისთვის დააპროექტა, რომელსაც ე.წ. ორში ერთის კონვერტირებადი შიდა სისტემა აქვს. მისი სიმაღლე 187 სმ, სიგანე კი 85 სმ-ია. სისტემა ზაფხულის თვეებში ღია ცის ქვეშ იდგმება, ცივ თვეებში კი მისი შიდა სივრცეში გადატანა არის შესაძლებელი. მოდულს პროფესიონალური კლასის LED განათების ზოლები და მცენარეების მოსაშენებლად მაღალამრეკლავი მასალა აქვს, რათა ზრდის პროცესში დამატებითი შუქი შეინარჩუნოს.
სტანდარტული გარემოდული არის 159 სმ სიმაღლისა და 64,5 სმ სიგანის. Aerospring-ის სტანდარტულ შიდა და გარე სისტემის საშუალებით 1 კვადრატულ მეტრზე შესაძლებელია 27-მდე მცენარის გაზრდა. კომპანიამ, ასევე, Aerospring Pro-ს გარე სისტემა დააპროექტა, რომელიც 36-მდე მცენარეს იტევს.
Aerospring-ის ვერტიკალური მებაღეობის სისტემის დამატებითი ფუნქცია არის WiFi-ისთან დაკავშირებული სარწყავი და განათების ტაიმერები, ასევე, მცენარეთა ზრდის ადვილად მოსახსნელი ჭიქები, მობილურობისთვის ძლიერი ბორბლიანი ბაზა, ღია ცის ქვეშ მაქსიმალური სინათლის ექსპოზიციისთვის ექვსკუთხა ფორმა და ჩუმი წყლის ტუმბო.
„ჩვენ 2016 წელს, გამოშვების დღიდან დღემდე 3000-ზე მეტი Aerospring-ის ვერტიკალური მებაღეობის კომპლექტი გავყიდეთ,“ - აცხადებს მარკ ნიუტონი.
მისი თქმით, Aerospring Hydroponics-ის სახლის ჰიდროპონიკური სისტემების შეფასება შესაძლებელია სამი ძირითადი კრიტერიუმის საფუძველზე: პროდუქტიულობა, მომსახურება და მარტივი გაწმენდა.
მარკ ნიუტონი აცხადებს, რომ პანდემიამ სახლში მოშენებულ საკვებ პროდუქტებზე მომხმარებელთა მოთხოვნის ზრდას მეტად შეუწყო ხელი. კომპანია თავის პროდუქციას ჩრდილოეთ ამერიკაში, აზიაში, ევროპაში, აფრიკასა და ოკეანის ქვეყნებში ყიდის.
„ჩვენ ველით, რომ უახლოეს მომავალში ჰიდროპონიკა მეინსტრიმული გახდება და ჰიდროპონიკური სისტემა ყველა სახლში დაიდგმება,“ - ამბობს მარკ ნიუტონი.
BPN.GE