ტვირთების გადაზიდვები და ლოგისტიკა სახელმწიფოს არსებობის უმთავრესი საფუძველია -  MGL Georgia

ტვირთების გადაზიდვები და ლოგისტიკა სახელმწიფოს არსებობის უმთავრესი საფუძველია - MGL Georgia

access_time2020-09-21 14:15:23

კომპანია MGL Georgia-ს ფოთის ფილიალის ხელმძღვანელ ქეთევან ოყუჯავას შეფასებით, პანდემიის პირობებში კიდევ ერთხელ გამოჩნდა, რომ ტვირთების გადაზიდვები და ლოგისტიკა სახელმწიფოს არსებობის უმთავრესი საფუძველია.

 

მისივე თქმით, პანდემიის მიუხედავად კომპანიამ რამდენიმე საპროექტო და მსხვილი გადაზიდვა წარმატებით განახორციელა.

 

„პანდემიამ მსოფლიოში დიდი ზარალი მიაყენა ეკონომიკის სხვადასხვა დარგებს. ერთ-ერთი სფერო, რომელსაც არ შეუჩერებია ფუნქციონირება გახლდათ - სატრანსპორტო მომსახურეობა. სატრანსპორტო მომსახურეობის ხარისხს კი, განაპირობებს ბევრი ფაქტორი: სატრანსპორტო ოპერატორის კომპეტენტურობა, პროფესიონალიზმი და უნარები.

 

ჩვენმა კომპანიამ წარმატებით განახორციელა რამდენიმე საპროექტო და მსხვილი გადაზიდვა პანდემიის პერიოდში, მიუხედავად იმისა, რომ ვმუშაობდით დისტანციურად და გარკვეული შეფერხებების ფონზე, რაც გულისხმობდა სახელმწიფოს მიერ გაცემული რეკომენდაციების და რეგულაციების დაცვას. ჩვენ მაქსიმალურად ხარისხიანი, სწრაფი და კლიენტზე მორგებული მიდგომები შევიმუშავეთ და შევთავაზეთ მაღალი დონის მომსახურეობა. ზუსტად პანდემიით გამოწვეულმა სირთულეებმა ცხადყო სატრასნპორტო დარგის როლი და მნიშვნელობა ქვეყნის ეკონომიკისთვის. აღმოჩნდა, რომ ტვირთების გადაზიდვები და ლოგისტიკა სახელმწიფოს არსებობის უმთავრესი საფუძველია“, - აცხადებს MGL Georgia-ს ფოთის ფილიალის ხელმძღვანელი.

 

ქეთევან ოყუჯავა ტრანსპორტის სახეობების ტექნიკური და „ბიუჯეტური” სხვაობებზეც საუბრობს და ამბობს, რომ ყველას თავისი პლიუსი და მინუსი აქვს.

 


„ყველაზე ეკონომიურია საზღვაო გადაზიდვები, ყველაზე ძვირი კი - საჰაერო. გადაზიდვის ყველა სახეობას აქვს თავისი უპირატესობები და ნაკლოვანებები. ყველაზე უსაფრთხო ტრანსპორტად მიჩნეულია სარკინიგზო გადაზდივები. გადაზიდვას, რომელშიც მონაწილეობს ტრანსპორტის რამდენიმე სახეობა - მულტიმოდალური გადაზიდვა ეწოდება. ჩვენი კომპანია მზად არის კლიენტს გაუწიოს უფასო კონსულტაცია და ურჩიოს თუ რომელი სახეობის ტრანსპორტი ან სახეობათა კომბინაცია იქნეს შერჩეული მისი ტვირთის გადასაზიდად, რა თქმა უნდა, ოპტიმალური მარშრუტის დაგეგმარებით.

 

საქართველოსთვის „ტრანზიტული ქვეყნის“ სტატუსი ოდითგანვე იყო და არის ეკონომიკისა და საერთაშორისო ურთიერთობების განვითარების მნიშვნელოვანი წინაპირობა. ხელსაყრელი გეოგრაფიული ადგილმდებარება გვაძლევს დიდ პოტენციალს სატვირთო გადაზიდვების დარგში, თუმცა მაინც არის გარკვეული პრობლემები მომსახურეობის თვალსაზრისით, მოუწესრიგებელი ინფრასტრუქტურა, დარგისთვის შესაბამისი სამართლებრივი ბაზის არ არსებობა ამ სექტორის განვითარებისთვის შემაფერხებელი ფაქტორებია. ვფიქრობთ, სწორედ ამიტომ სახელმწიფომ მეტი ყურადღება უნდა დაუთმოს ლოგისტიკის დარგს, რომ საქართველოში არსებული სატრანსპორტო კომპანიების მომსახურეობა შეესაბამებოდეს ევროპის ქვეყნებში არსებულ მაღალ დონეს. ამისთვის საჭიროა გადამზიდი კომპანიებისთვის ხელსაყრელი პირობების უზრუნველყოფა. პირველ რიგში, ინფრასტრუქტურის მოწყობა, პორტების თანამედროვე ტექნიკით აღჭურვა და კონკურენტი კომპანიების თანაბარ პირობებში ჩაყენება, რადგან ხშირია შემთხვევები, როდესაც გარკვეული გადამზიდი კომპანიები სარგებლობენ მონოპოლური უპირატესობებით, რაც ჯანსაღ კონკურენციაზე ნეგატიურ ზეგავლენას ახდენს. არაკონკურენტუნარიანი გარემო აისახება მომსახურეობის ხარისხზეც და ფასებზეც.

 

ვიმედოვნებთ, რომ პანდემიით გამოწვეული მსოფლიო შფოთვა და არასტაბილურობა მალე გაივლის, რადგანაც ბიზნესს არ უყვარს არაპროგნოზირებადი გარემო. გრძელვადიანი გეგმების განსახორციელებლად საჭიროა დიდი ფინანსების მობილიზება, რაც წარმოუდგენელია საბანკო ვალდებულებების აღების გარეშე. აქედან გამომდინარე, ყველაზე დიდი გარანტი წარმატების მიღწევისა და განვითარებისთვის შორეულ პერსპექტივაში არის - სტაბილური და მდგრადი სახელმწიფო”, - აცხადებს ის.  პანდემიამ მსოფლიოში დიდი ზარალი მიაყენა ეკონომიკის სხვადასხვა დარგებს. ერთ-ერთი სფერო , რომელსაც არ შეუჩერებია ფუნქციონირება გახლდათ - სატრანსპორტო მომსახურეობა . სატრანსპორტო მომსახურეობის ხარისხს კი განაპირობებს ბევრი ფაქტორი : სატრანსპორტო ოპერატორის კომპეტენრურობა ,პროფესიონალიზმი და უნარები . ჩვენმა კომპანიამ წარმატებით განახორციელა რამოდენიმე საპროექტო და მსხვილი გადაზდივა პანდემიის პერიოდში . მიუხედავად იმისა რომ ვმუშაობდით დისტანციურად და გარკვეული შეფერხებების ფონზე,რაც გულისხმობდა სახელმწიფოს მიერ გაცემული რეკომენდაციების და რეგულაციების დაცვას. ჩვენ მაქსიმალურად ხარისხიანი ,სწრაფი და კლიენტზე მორგებული მიდგომები შევიმუშავეთ და შევთავაზეთ მაღალი დონის მომსახურეობა. ზუსტად პანდემიით გამოწვეულმა სირთულეებმა ცხადყო სატრასნპორტო დარგის როლი და მნიშვნელობა ქვეყნის ეკონომიკისთვის .


აღმოჩნდა რომ ტვირთების გადაზიდვები და ლოგისტიკა სახელმწიფოს არსებობის უმთავრესი საფუძველია -აცხადებს MGL Georgia-ს ფოთის ფილიალის ხელმძღვანელი ქეთევან ოყუჯავა.


მოგეხსენებათ რომ არსებობს ტრანსპორტის სხვადასხვა სახეობები . ისინი ერთმანეთისაგან განსხვავდებიან როგორც ტექნიკური , ასევე „ბიუჯეტური „ თვალსაზრისით . ყველაზე ეკონომიურია საზღვაო გადაზიდვები , ყველაზე ძვირი კი საჰაერო . გადაზიდვის ყველა სახეობას აქვს თავისი უპირატესობები და ნაკლოვანებები. ყველაზე უსაფრთხო ტრანსპორტად მიჩნეულია სარკინიგზო გადაზდივები. გადაზიდვას,რომელშიც მონაწილეობს ტრანსპორტის რამოდენიმე სახეობა - მულტიმოდალური გადაზიდვა ეწოდება. ჩვენი კომპანია მზად არის კლიენტს გაუწიოს უფასო კონსულტაცია და ურჩიოს თუ რომელი სახეობის ტრანსპორტი ან სახეობათა კომბინაცია იქნეს შერჩეული მისი ტვირთის გადასაზიდად ,რა თქმა უნდა ოპტიმალური მარშრუტის დაგეგმარებით.

საქართველოსთვის „ტრანზიტული ქვეყნის“ სტატუსი ოდითგანვე იყო და არის ეკონომიკისა და საერთაშორისო ურთიერთობების განვითარების მნიშვნელოვანი წინაპირობა. ხელსაყრელი გეოგრაფიული ადგილმდებარება გვაძლევს დიდ პოტენციალს სატვირთო გადაზიდვების დარგში, თუმცა მაინც არის გარკვეული პრობლემები მომსახურეობის თვალსაზრისით, მოუწესრიგებელი ინფრასტრუქტურა, დარგისთვის შესაბამისი სამართლებრივი ბაზის არ არსებობა ამ სექტორის განვითარებისთვის შემაფერხებელი ფაქტორებია. ვფიქრობთ სწორედ ამიტომ სახელმწიფომ მეტი ყურადღება უნდა დაუთმოს ლოგისტიკის დარგს , რომ საქართველოში არსებული სატრანსპორტო კომპანიების მომსახურეობა შეესაბამებოდეს ევროპის ქვეყნებში არსებულ მაღალ დონეს . ამისთვის საჭიროა გადამზიდი კომპანიებისთვის ხელსაყრელი პირობების უზრუნველყოფა. პირველ რიგში ინფრასტრუქტურის მოწყობა, პორტების თანამედროვე ტექნიკით აღჭურვა და კონკურენტი კომპანიების თანაბარ პირობებში ჩაყენება , რადგან ხშირია შემთხვევები როდესაც გარკვეული გადამზიდი კომპანიები სარგებლობენ მონოპოლური უპირატესობებით ,რაც ჯანსაღ კონკურენციაზე ნეგატიურ ზეგავლენას ახდენს. არაკონკურენტუნარიანი გარემო აისახება მომსახურეობის ხარისხზეც და ფასებზეც.

 

ვიმედოვნებთ ,რომ პანდემიით გამოწვეული მსოფლიო შფოთვა და არასტაბილურობა მალე გაივლის , რადგანაც ბიზნესს არ უყვარს არაპროგნოზირებადი გარემო. გრძელვადიანი გეგმების განსახორციელებლად საჭიროა დიდი ფინანსების მობილიზება ,რაც წარმოუდგენელია საბანკო ვალდებულებების აღების გარეშე . აქედან გამომდინარე ყველაზე დიდი გარანტი წარმატების მიღწევისა და განვითარებისთვის შორეულ პერსპექტივაში არის - სტაბილური და მდგრადი სახელმწიფო .


(R)



თეგები:
MGL Georgia



29 ოქტომბერი - რეგიონში ქართული ლარი გამყარდა, თურქული ლირა გაუფასურდა

29 ოქტომბერი - რეგიონში ქართული ლარი გამყარდა, თურქული ლირა გაუფასურდა
access_time2020-10-29 18:05:03
კორონავირუსის უარყოფითი ეფექტი რეგიონში ყველაზე მკვეთრად ქართული ლარის კურსზე აისახა. 2020 წლის განმავლობაში, ქართული ლარი აშშ დოლართან მიმართებაში დაახლოებით 12%-ით გაუფასურდა. შედარებისთვის, დაახლოებით 11%-ით არის შემცირებული თურქული ლირა, სომხური დრამი და აზერბაიჯანული მანათი კი 2%-ის ქვემოთ მერყეობს. ეროვნული ბანკის მიერ 29 ოქტომბრის ვაჭრობის შედეგად, ეროვნული ვალუტა აშშ დოლართან მიმართებით გამყარდა, რის შედეგადაც ერთი დოლარის ოფიციალური ღირებულება...

„სილქფესტი“ ორი დღით ულიმიტო პირობებს შეთავაზებს მომხმარებლებს

„სილქფესტი“ ორი დღით ულიმიტო პირობებს შეთავაზებს მომხმარებლებს
access_time2020-10-29 16:55:29
სილქნეტის მობილური ქსელის მომხმარებლები 30 და 31 ოქტომბერს „სილქფესტის“ აქციით შეძლებენ 30 დღით გაიაქტიურონ ულიმიტო პირობები სასაუბრო და ინტერნეტ პაკეტებზე: კომბინაციით *019# მომხმარებელი ჩაირთავს ულიმიტო ინტერნეტს 19 ლარად, ხოლო კოდით *202# - ულიმიტო სასაუბრო* პირობას 10 ლარად გაიაქტიურებს. „სილქფესტით“ სარგებლობა შეეძლებათ ფიზიკურ და იურიდიულ პირებს. ასევე, შეზღუდვის გარეშე ორივე პაკეტის გამოყენება. *უსასრულო...

დღის Top 10 საინტერესო ამბავი

დღის Top 10 საინტერესო ამბავი
access_time2020-10-29 21:00:29
დღის Top 10 საინტერესო ამბავი: 1.წლების შემდეგ ქართული ექსპორტი ისევ რუსეთზე დამოკიდებული ხდება - დინამიკა ციფრებში და პრობლემები, რაც შეიძლება მომავალშიც განმეორდეს რუსეთი საქართველოს ეკონომიკაზე გავლენას ზრდის. წლების შემდეგ რუსეთი ქართული პროდუქციის უმსხვილესი...

რას გვპირდება მმართველი გუნდი - „ქართული ოცნების“ საარჩევნო პროგრამის ეკონომიკური ნაწილი

რას გვპირდება მმართველი გუნდი - „ქართული ოცნების“ საარჩევნო პროგრამის ეკონომიკური ნაწილი
access_time2020-10-29 17:00:01
8 წლიანი მმართველობის დასასრულს „ქართული ოცნება“ მესამე ვადით ცდილობს ხელისუფლებაში დარჩენას. მთავარ ორიენტირად ისევ მემარცხენე მიმართულება რჩება. საარჩევნო პროგრამაში პირველივე გვერდზე ვკითხულობთ სიტყვებს „მზრუნველი ხელისუფლება.“ პროგრამის ეკონომიკურ ნაწილში აღნიშნულია, რომ ქართულმა ოცნებამ მმართველობის პირველივე წლებიდან „ეკონომიკის ხარისხობრივი განვითარებისთვის ფუნდამენტური...

ქართულმა ავტომობილების რეექსპორტმა სომხური ბაზარი დაკარგა

ქართულმა ავტომობილების რეექსპორტმა სომხური ბაზარი დაკარგა
access_time2020-10-29 14:00:38
სომხეთში ექსპორტი სექტემბერში შემცირებულია, წლიურად (Y.Y) 67%-ი (09/2020 მთლიანი ექსპორტი ზრდა 8.6%Y.Y). $16 მლნ -და (L/Y - $44.6 მლნ, 7.7) ადგილობრივმა ექსპორტმა - 8,5 მლნ. დოლარი შეადგინა. კლება რეექსპორტის ხარჯზეა. რაც მსუბუქი ავტომობილების შემცირებით აიხსნება, რაც ძირითადი საექსპორტო ჯგუფია. 2019 წლის სექტებერში სომხეთში საქართველოდან $31 მლნ -ის ავტომობილი გავიდა, 09/2020 - 0. საქტატში აღრიცხული არ არის და მსხვილი ექსპორტიორის კავკასიის...


მსგავსი სიახლეები

up