სტატია არის ქართულ რესტორანზე, რომელმაც ასპარეზობა 2017 წლიდან დაიწყო და არსებულ სარესტორნე სფეროში ერთ-ერთი მოწინავე ადგილი მალევე დაიკავა. ეს არის რესტორანი ‘’Bread & Wine”, რომელიც უნიკალური ქართული ინტერიერითა და ტრადიციული სამზარეულოთი გამოირჩევა.
‘’Bread & Wine” და სოციალური მედია მარკეტინგი
უნდა აღინიშნოს, რომ რესტორანი განსაკუთრებული პოპულარობით სარგებლობს ტურისტებში. ეს კი, რა თქმა უნდა, შეუძლებელი იქნებოდა, რომ არა სოციალური მედია მარკეტინგი.
რესტორანი ‘’Bread & Wine” იყენებს ტრიპედვაიზორს და ასევე სარგებლობს Google-ის ერთ-ერთი ფუნქციით, Google My Business.
ციფრული მარკეტინგის გამოყენებით, საქართველოში მყოფ ტურისტებს შესაძლებლობა აქვთ, მარტივად და დისტანციურად მოძებნონ ქალაქის საუკეთესო რესტორანი. წაიკითხონ შეფასებები და დაათვალიერონ ინტერიერი. სოციალური მედია მარკეტინგის საშუალებით ასევე შესაძლებელია სახლიდან გაუსვლელად გაეცნონ რესტორნის მენიუს და შეარჩიონ კერძები.
რითი გამოარჩევენ ტურისტები ‘’Bread & Wine”-ს?
საქართველოში ჩამოსული ტურისტებისთვის მნიშვნელოვანი, ჩვენი ქვეყნის კულტურის შეცნობა და ტრადიციული კერძების დაგემოვნებაა. რესტორანი ‘’Bread & Wine” კი სწორედ ის ადგილია, რომელიც ტურისტებს ქართული ინტერიერით მის კულტურას აცნობს და სტუმრებს ტრადიციული სამზარეულოს კერძებს სტავაზობს.
- ‘’Это грузинский ресторан, в котором готовят лучшие хинкали в Тбилиси. У них оригинальный интерьер. Также они отличаются особым гостеприимством.“ - წერს მაქსიმი ტრიპედვაიზორზე.
თუმცა მაქსიმი ერთადერთი არ არის, ვინც ’’Bread & Wine’’ს თბილისის სხვა რესტორნებისგან გამოარჩევს. ანა აღნიშნავს, რომ რესტორანს საქართველოში ყოფნისას არა ერთხელ ესტუმრა. სამზარეულოდან შემდეგ კერძებს გამოარჩევს: სუპხარჩო,ხინკალი და ხაჭაპური.
- ‘’После каждого посещения ресторана „Bread & Wine”, мы выходили с хорошим настроением. Это определенно лучший ресторан в Тбилиси. Рекомендую всем посетить и попробовать их вкусные блюда.“- ასე აფასებს ანა ’’Bread & Wine’’-ს.
რესტორნის კერძებთან ერთად სტუმრების გულს მუსიკა და მომსახურე პერსონალის განსაკუთრებული სტუმართმოყვარეობაც იპყრობს.
- ,, The place is very beautiful, well set, very cozy, good music that accompanies a delicious meal of great quality. The waiters are very friendly and I recommend the house wine, delicious to my taste.“ - წერს სოფია.
კრისტოფერი კი ფიქრობს, რომ საქართველოში, ერთ-ერთი აუცილებლად სანახავი ადგილი, სწორედ ’’Bread & Wine’’ რესტორანია.
- ‘’A great place with friendly staff and delicious food. Khachapuri is finger licking, homemade wine is amazing. Special thanks to waiters . It is a “must visit” kind of place. ‘’- აღნიშნავს კრისტოფერი.
როგორც ვხედავთ, სოციალური მედია მარკეტინგი მხოლოდ ციფრული გარეკლამებისთვის არ გამოიყენება. მისი ერთ-ერთი დადებითი მხარე არის ისიც, რომ როგორც კომპანიას ასევე ვიზიტორებს აქვთ შესაძლებლობა ნახონ, როგორ აფასებენ მას მომხმარებლები. უკუკავშირი კი იძლევა შესაძლებლობას კომპანია გაეცნოს სტუმრების შეფასებებს და გაითვალისწინოს მათი შენიშვნები.
(R)