„მაკდონალდს საქართველოს“ პრეზიდენტმა თემურ ჭყონიამ მედიის წარმომადგენლებს 26 მლნ ლარის ინვესტიციით აშენებული პურ–ფუნთუშეულის თანამედროვე საწარმო „ბრედფილდი“ დაათვალიერებინა და პურის ცხობის მთელი ციკლი გააცნო.
საქართველოში პირველი საერთაშორისო სტანდარტების პურ–ფუნთუშეულის საწარმო „ბრედფილდი“ ოფიციალურად მალე გაიხსნება და როგორც ადგილობრივ, ისე რეგიონულ ბაზარზე მომხმარებელს მრავალფეროვან ასორტიმენტს შესთავაზებს.
„იმისათვის, რომ ხელი შევუწყოთ პურის მოხმარების კულტურის განვითარებას საქართველოში, ვნერგავთ მაღალ სტანდარტებს – პურის ცხობის სრულყოფით ვქმნით მაღალი ხარისხის, გემრიელ პროდუქტს უფრო მეტი ადამიანისთვის“, – განაცხადეს საწარმოში.
თემურ ჭყონიამ ქვეყნის ეკონომიკისთვის ამ საწარმოს მნიშვნელობაზე გაამახვილა ყურადღება.
„ბრედფილდის“ ინვესტიციის მოცულობა 26 მლნ ლარს შეადგენს და მასში დასაწყისისთვის 30, ხოლო წარმოების გაფართოების შემდეგ 100 ადამიანი დასაქმდება. ამასთან, თუკი აქამდე „მაკდონალდს საქართველო“ ევროპიდან ფუნთუშების იმპორტისთვის თანხას გამოყოფდა, ახლა ეს თანხა ადგილობრივ ბაზარზე დარჩება. საწარმო ერთგვარი რეგიონული ჰაბიც გახდება „მაკდონალდსის“ ქსელის რესტორნებისთვის – 2022 წლიდან „ბრედფილდში“ წარმოებული პროდუქცია ექსპორტზე მეზობელ ქვეყნებში გავა“, – აღნიშნა თემურ ჭყონიამ.
მისივე თქმით, „გარდა იმისა, რომ „ბრედფილდი“ საკუთარი პროდცქუიით ქსელის 18 ადგილობრივ რესტორანს მოამარაგებს, „მაკდონალდსის“ მოყვარულებს განსაკუთრებით გაახარებთ ის ფაქტი, რომ ლეგენდარული ბურგერის პურების შეძენა მალე საცალო ქსელურ მარკეტებშიც იქნება შესაძლებელი, რაც იმას ნიშნავს, რომ გემრიელი, ნამდვილი ბურგერების მომზადება და ნაცნობი გემოს მიღება მათ უკვე სახლშიც შეეძლებათ“.
საწარმოს ინტერიერი ამტკიცებს, რომ „ბრედფილდისთვის“ ინოვაციები და ახალი ტექნოლოგიების დანერგვა უაღრესად მნიშვნელოვანია. საწარმოს ტექნოლოგები პურის ცხობას მეცნიერებას უწოდებენ და ამბობენ, რომ სიახლეებისთვის მუდმივად მზად არიან.
სწორედ ამ პროფესიონალიზმისა და ცოდნის გაზიარების სურვილი აქვთ კომპანიაში. მედია ტურზე საწარმოს საგანმანათლებლო ლაბორატორიის შექმნაზეც ისაუბრეს, სადაც სხვადასხვა საგანმანათლებლო პროგრამითა და სტაჟირებით, შესაბამისი სპეციალობის მქონე სტუდენტებს კვალიფიკაციის ამაღლება შეეძლებათ.
გარდა ამისა, კომპანია ადგილობრივი ფერმერების გადამზადებას, მათ ხელშეწყობასა და მცირე ბიზნესების მხარდაჭერასაც გეგმავს.
„ბრენდფილდში“ ბევრი მიმართულებით გეგმავენ სიახლეებს, რაც ერთ მიზანს ემსახურება – საერთაშორისო სტანდარტების საწარმომ დანერგოს სტანდარტი პურ–ფუნთუშეულის სექტორში და ხელი შეუწყოს პურის კულტურის განვითარებას საქართველოში.