„თელიანი ველის“ გამორჩეული ღვინოები ბრიტანეთის ღვინის მაღაზიებში გამოჩნდება. ამ ბაზრისთვის ქართული ღვინის გაცნობა კომპანიამ ორი ბრენდით Glekhuri და „თელიანი ველის“ პრემიუმ ხაზი Winery 97-ით გადაწყვიტა.
როგორც „კომერსანტს“ „თელიანი ველის“ კომერციულმა დირექტორმა ირაკლი ბოკუჩავამ განუმარტა, პროექტზე მუშაობა ერთი წელია მიმდინარეობს და პარტნიორების მხრიდან დიდი დაინტერესებისა და ღვინის ხარსხის დამსახურებით ინგლისში ახალი ღვინოები ძალიან მალე გაიყიდება.
„პროექტზე მუშაობა დაახლოებით, ერთი წლის წინ, თებერვალ-მარტში დავიწყეთ და მიზნად დავისახეთ ბრიტანეთის ბაზარზე შესვლა. მივიღეთ მონაწილეობა ადგილობრივ გამოფენაში, გვქონდა შეხვედრები ადგილობრივ იმპორტიორებთან. ამ საქმეში ძალიან დაგვეხმარა ღვინის ეროვნული სააგენტო და ღვინის მაგისტრი, ქალბატონი სარა ებოტი. ჩვენს მეღვინეებთან ერთად სპეციალურად ბრიტანელი მომხმარებლისთვის შევარჩიეთ ღვინო, რომელმაც პოტენციური პარტნიორის მოწონება დაიმსახურა. ეს ღვინოებია გლეხურის სერიიდან, ქისი ქვევრი და კისისხევი საფერავი ქვევრი, რომელიც მსოფლიოსა და საქართველოში დიდიხანია წარმატებით სარგებლობს და საერთაშორისო კონკურსებზე უმაღლესი შეფასება აქვს. ასევე, Teliani Valley Winery 97-ის ხაზიდან გაუფილტრავი საფერავი, საფერავი და ქარვისფერი კახური #8,”- განმარტავს ირაკლი ბოკუჩავა.
რაც შეეხება ღვინის საექსპორტო ფასს, „თელიანი ველის“ კომერციულმა დირექტორმა აღნიშნა, რომ ახალი ღვინოები ხარისხის შესაბამისად მაღალ საფასო სეგმენტს განეკუთვნება და იმედი გამოთქვა, რომ მალე საპატიო ადგილს დაიკავებს იტალიური და ფრანგული ღვინოების გვერდით.
„პროდუქცია გაიყიდება ღვინის მაღაზიებში და „თელიანი ველი“ მოხვდება მაღალ საფასო კატეგორიაში სტანდარტულად ფრანგული, იტალიური და სხვა საინტერესო ღვინის მწარმოებელი ქვეყნების გვერდით. ათასამდე ადამიანმა დააგემოვნა ჩვენი ღვინო მასტერკლასებისა და შეხვედრების დროს და მათთვის აღნიშნული საფასო სეგმენტი მისაღებია ღვინისა და ბრენდის ხარისხიდან გამომდინარე.
ამ ბაზარზე ახალი ქვეყნების კატეგორიას მივეკუთვნებით, თუმცა გვჯერა რომ გაიზრდება ცნობადობა და ცალკე კუთხეც გამოეყოფა ქართულ ღვინოს.“ - აღნიშნა ირაკლი ბოკუჩავამ.
„თელიანი ველის“ პარტნიორია ღვინის იმპორტიორი კომპანია - „ბუტინო“, რომლის პორტფელში 1400 ღვინოა და წლის განმავლობაში 44 მილიონ ბოთლზე მეტს ყიდის. „ბუტინო“ განსაკუთრებული სიფრთხილით არჩევს საუკეთესო და მაღალი ხარისხის პროდუქციას მსოფლიოს სხვადასხვა ღვინის მწარმოებელი ქვეყნებიდან.
წლის მეორე ნახევარში, კომპანია „თელიანი ველი“ განახლებული ასორტიმენტითა და ბრენდებით ამერიკის ბაზარზეც გეგმავს ცვლილებებს.
მარიამ მორგოშია