ე.წ. ყვითელ მიკროავტობუსებს ტექდათვალიერება გავლილი აქვთ, მაგრამ მაინც ფუჭდება

ე.წ. ყვითელ მიკროავტობუსებს ტექდათვალიერება გავლილი აქვთ, მაგრამ მაინც ფუჭდება

access_time2018-06-29 13:00:00


„თბილისში ე.წ. ყვითელ მიკროავტობუსებს ტექდათვალიერება გავლილი აქვთ, სხვა შემთხვევაში მათ ხაზზე გასვლის უფლება არ აქვთ,“ -ასეთი უპასუხეს „კომერსანტს“ კომპანია „თბილისის მიკროავტობუსში“ დასმულ კითხვაზე  რატომ გამოდის სისტემატურად მწყობრიდან ხაზზე მომუშავე მიკროავტობუსები და ვინ არის ამაზე პასუხისმგებელი?



როგორც კომპანია „თბილისის მიკროავტობუსში“ აცხადებენ, ხაზზე გასული ავტომანქანები ყოველ საღამოს მოწმდება, უტარდებათ დათვალიერება და ასე შემდეგ. თუმცა, მათივე განმარტებით, არის  მწყობრიდან გამოსვლის ცალკეული შემთხვევებიც, რომელსაც ობიექტური მიზეზები აქვს და რომლის აღმოფხვრაც ძალიან სწრაფ პერიოდში ხდება.


„ავტომანქანის გამართულობა დამოკიდებულია მის მიერ გავლილ მანძილზე. შესაბამისად, რაც უფრო მეტს გადის ავტომანქანა, რისკი იმისა რომ გაფუჭდეს, უფრო მაღალია. თუ ავტომობილი ფუჭდება, ის დაუყოვნებლივ შედის ავტოფარეხში, მას უტარდება სერვისი და ბრუნდება ხაზზე. ესევე აღსანიშანვია, რომ მწყობრიდან გამოსული მიკროავტობუსის ჩანაცვლება ალტერნატიული მანქანით ხდება,“-აცხადებენ კომპანიაში.




„თბილისის მიკროავტობუსში“ განმარტავენ, რომ ტექდათვლიერებას ავტომანქანები 6 თვეში ერთხელ სახელმწიფოს მიერ აკრედიტებულ ტექდათვალიერების ცენტრში გადიან, თუმცა, კომპანია „თბილისის მიკროავტობუსი“ ცენტრის მიერ გაცემულ დასკვნაზე და ხარისხზე პასუხს ვერ აგებს.



რაც შეეხება მიკროავტობუსებში არსებულ კონდიცირების სისტემას და მათ გამართულად მუშაობას, კომპანიაში განმარტავენ, რომ ამისთვის მარტიდან დღემდე ნახევარ მილიონ ლარზე მეტი დაიხარჯა. მათივე განცხადებით, გუშინდელი მონიტორინგის შედეგით, რომელსაც კომპანია დამოუკიდებლად აწარმოებს, მიკროავტობუსების 91 პროცენტში კონდიციონერი ჩართულია.


„ის სხვაობა, რაც არის, მოკლე სამარშრუტო ხაზებზე მომუშავე ტრანსპორტს უკავშირდება, სადაც ასევე ჩართულია კონდიციონერი, თუმცა, მოკლე მანძილის გამო ეფექტი არ აქვს“-აცხადებენ კომპანიაში.



რაც შეეხება საწვავის ხარჯს, რომელიც კონდიცირების ჩართვის შედეგად იზრდება, მას კომპანია სრულად ანაზღაურებს.



ავტორი: სოფო ქსოვრელი





ამოყირავებული მანქანების ინსტალაციები შსს-ს 40 ათას ლარამდე დაუჯდა, კამპანია #მეტისიცოცხლისთვის ნახევარ მილიონზე მეტი

ამოყირავებული მანქანების ინსტალაციები შსს-ს 40 ათას ლარამდე დაუჯდა, კამპანია #მეტისიცოცხლისთვის ნახევარ მილიონზე მეტი
access_time2020-01-23 20:25:56
2019 წლის აპრილში თბილისის რამდენიმე ადგილად გამოჩნდა დამტვრეული მანქანების ინსტალაციები, რომლის ავტორი და მიზანიც თავიდან “გასაიდუმლოებული” იყო. შსს ამბობდა რომ მათ შესახებ არაფერი იცოდა, მერია კი ერთ-ერთი სარეკლამო კამპანიის ნაწილად მიიჩნევდა. საბოლოოდ, ამოყირავებული და დაზიანებული მანქანები შინაგან საქმეთა სამინისტროს საგზაო უსაფრთხოებისადმი მიძღვნილი სოციალური კამპანიის ნაწილი აღმოჩნდა, რომელიც როგორც რადიო თავისუფლების მიერ შსს-დან გამოთხოვილი საჯარო ინფორმაციის მიხედვით ირკვევა, ჯამში...

„კომერსანტის“ 23 იანვრის TOP 10 თემა

„კომერსანტის“ 23 იანვრის TOP 10 თემა
access_time2020-01-23 21:30:51
„კომერსანტის“ 23 იანვრის TOP 10 თემა 1.„სახელისუფლებო გუნდი შეგნებულად ხუჭავს თვალს კაზინოებში ფულის გათეთრების პროცესზე“ 2. „კონკურენცია დაბალბიუჯეტიან ავიაკომპანიებთან და...

ლაგოდეხში შოკოლადის მწარმოებელი ცნობილი შვეიცარიული კომპანია Camille Bloch-ი თხილის პლანტაციებს გააშენებს

ლაგოდეხში შოკოლადის მწარმოებელი ცნობილი შვეიცარიული კომპანია Camille Bloch-ი  თხილის პლანტაციებს გააშენებს
access_time2020-01-23 17:22:11
შოკოლადის მწარმოებელი ცნობილი შვეიცარიული კომპანია Camille Bloch-ი საქართველოში თხილის პლანტაციებს გააშენებს, ქართულ თხილს კი პროდუქტ რაგუსას წარმოებაში გამოიყენებს, - საინვესტიციო პროექტის განხორციელების დეტალებზე საქართველოს პრემიერ-მინისტრმა გიორგი გახარიამ და კომპანიის აღმასრულებელმა დირექტორმა დანიელ ბლოხმა დავოსში გამართული შეხვედრისას ისაუბრეს. Camille Bloch-მა უკვე დაარეგისტრირა კომპანია საქართველოში და მოიძია 651 ჰეტრამდე მიწის ნაკვეთის ლაგოდეხის...

თბილისი – ღარიბი ქალაქი მილიონიანი მოლებით

თბილისი – ღარიბი ქალაქი მილიონიანი მოლებით
access_time2020-01-23 19:30:41
საქართველოს მოსახლეობისთვის სიღარიბე ქვეყნის ერთ-ერთ მთავარ პრობლემად ითვლება. დამოუკიდებლობის მოპოვების დღიდან, ხელისუფლებებს მუდმივად იმის იმედით ირჩევდა მოსახლეობა, რომ ისინი არსებული გაჭირვების დაძლევას და ქვეყნის ეკონომიკურად გამართვას შეძლებდნენ. თუმცა, დღემდე ვერც ერთმა ხელისუფალმა ვერ შეძლო არსებული სიღარიბის მაჩვენებლის დაძლევა. ფაქტია, რომ დღესაც საქართველოში უამრავი ეკონომიკური პრობლება არსებობს, მოსახლეობის შემოსავლები არცთუ ისე მაღალი, თუმცა, მიუხედავად ამისა, თბილისში...

„სასტუმრო „ბუდაპეშტის“ ინვესტორები ვაკის პარკის ტერიტორიაზე მშენებლობის ნებართვას ვერ მიიღებენ და ვერაფერს ვერ ააშენებენ“

„სასტუმრო „ბუდაპეშტის“ ინვესტორები ვაკის პარკის ტერიტორიაზე მშენებლობის ნებართვას ვერ მიიღებენ და ვერაფერს ვერ ააშენებენ“
access_time2020-01-23 16:30:18
სასტუმრო „ბუდაპეშტის“ ინვესტორები ვაკის პარკის ტერიტორიაზე მშენებლობის ნებართვას ვერ მიიღებენ და ვერაფერს ვერ ააშენებენ, - ასე უპასუხა თბილისის ვიცე-მერმა ირაკლი ხმალაძემ სასტუმრო „ბუდაპეშტის“ პროექტის ხელმძღვანელის განცხადებას, რომ ისინი მეტი დროის დაკარგვას აღარ აპირებენ და იანვრის ბოლოს მერიაში განცხადებას შეიტანენ, რომ ისევ ვაკის პარკის მიმდებარე ტერიტორიაზე სასტუმრო „ბუდაპეშტი“...


მსგავსი სიახლეები

up