პარკირების საპილოტე პროექტი ჩავარდა - „პარკირების სფერო მთლიანად მოშლილია და მეეჭვება, რომ მერიამ ამის დარეგულირება მოახერხოს“

პარკირების საპილოტე პროექტი ჩავარდა - „პარკირების სფერო მთლიანად მოშლილია და მეეჭვება, რომ მერიამ ამის დარეგულირება მოახერხოს“

access_time2019-01-25 11:30:04

თბილისის მერიის ინფორმაციით, 2019 წლის იანვრიდან საპილოტე პროექტი უნდა ამოქმედებულიყო, რომელიც ქალაქის ცენტრალურ უბნებში პარკირებაზე ზონალურ -საათობრივი საფასურის შემოღებას ითვალისწინებდა. დღეს თბილისის სატრანსპორტო კომპანიაში კონკრეტულ დეტალებზე ვერ საუბრობენ. პრესსამსახურის განცხადებით , პროექტთან დაკავშირებით მუშაობა მიმდინარეობს და როდესაც იქნება რეალური გეგმები მომზადებული, ამის შესახებ საზოგადოებას დეტალურ ინფორმაციას მოგვიანებით მიაწვდიან.

 

საპილოტე პროექტის შესახებ ინფორმაცია არ აქვთ არც არასამთავრობო ორგანიზაციებს. „ტრანსპორტისა და გზების ასოციაციის“ ხელმძღვანელის დავით მესხიშვილისთვის გაუგებარია პროექტი, რომლის ამოქმედებასაც თბილისის მერია გეგმავს.

 

„პარკირების საპილოტე პროექტი, რომელიც 2019 წლის იანვრიდან უნდა დაწყებულიყო არ გვინახავს. კონკრეტული დეტალები ჩვენთვის უცნობია. საკითხი თბილისის მერიას არასამთავრობოებთან არ განუხილია. იყო საუბარი, რომ ქალაქი დაიყოს ზონებად და ამის შესაბამისად განისაზღვროს გადასახადი. ასევე საუბრობდნენ საათობრივ გადასახადზე და იმაზე, რომ ფასები სხვადასხვა რაიონში განსხვავებული იქნება. ესენი მხოლოდ სპეკულაციებია. ჩვენს თავს უფლებას ვაძლევთ, რაღაც სპეკულაციებზე ვისაუბროთ, რადგან მერიის სამსახურებს საკითხი განხილვის რეჟიმში არ გამოაქვთ. არის რაღაც საკითხები, რაზეც შესაბამისი სამსახურები არასამთავრობოებთან გადიან კონსულტაციებს და არის რიგი საკითხები, რომელსაც ჩვენთან არ განიხილავენ. ეს არაერთხელ მოხდა. გვეუბნებიან ისეთ საკითხებს, რომელზეც წინასწარ იციან, რომ ჩვენც მოგვეწონება. სადაც განხილვაა საჭირო, იგივე ტაქსებთან დაკავშირებით, კონსულტაციების გავლა არ ისურვეს“, - აცხადებს დავით მესხიშვილი.

 

„ტრანსპორტისა და გზების ასოციაციის“ ხელმძღვანელი „კომერსანტთან“ პარკირების პრობლემაზეც საუბრობს და განმარტავს, რომ თბილისის სატრანსპორტო კომპანია პარკირების ნაწილში არის არაკომპეტენტური, რადგან მას ეს საქმე არასდროს უკეთებია.


 

„სატრანსპორტო კომპანიის მიერ მოგვარებული საკითხი ჩვენ არ გვინახავს. იმ საქმეებზეც, რასაც ისინი წლებია აკეთებენ,  ძალიან ბევრი კითხვა ჩნდება. იმ საქმის გაკეთება, რაც არასდროს უკეთებიათ, საერთოდ წარმოუდგენლად მიმაჩნია. მათი მენეჯმენტი არის გასული საუკუნის, მოძველებული მეთოდოლოგიით. რაც აისახა კიდეც ქალაქზე. ვერავინ მეტყვის, რომ „სითი პარკის“ გასვლის შემდეგ რაიმე გაუმჯობესდა. პირიქით, ჩვენ ვხედავთ გაუარესებას რიგი მიმართულებებით: ეს არის პარკირების ადგილების მიტაცება კერძო თუ იურიდიული პირების მიერ, ისინი ღობავენ ადგილებს, რომელიც არის საზოგადოებრივი სარგებლობის. პარკირების ადგილები დაკავებულია car rent- ით, ტაქსით, მიკრო ავტობუსით. ვნახეთ, რომ რკინის კონსტრუქციებია გზაზე განთავსებული. სრულიად გაუგებარია, რატომ არ აგვარებს მერია ამ პრობლემებს. მარტო ნაგვის ბუნკერებს აქვს ძალიან ბევრი ადგილი დაკავებული. დღემდე ვერ მოახერხეს ის რომ ბუნკერი განთავსდეს ისე, რომ არ დაიკავოს პარკირების ადგილი? ეს ის პრობლემებია, რომელიც აზრს უკარგავს ზონალურ თუ საათობრივ პარკირების სისტემას“, - განმარტავს დავით მესხიშვილი.

 

დავით მესხიშვილი პარკირების პრობლემის მოგვარების გზებზე საუბრობს და განმარტავს, რომ პარკირების საკითხი თბილისის სატრანსპორტო კომპანიამ კი არა, სხვა კერძო კომპანიამ უნდა დაარეგულიროს:

 

„საკითხის მოგვარება თბილისის მერიამ ისეთ კომპანიებს უნდა გადასცეს, ვისაც საერთაშორისო დონეზე  აქვს ამ პრობლემის მოგვარების გამოცდილება. გასაგებია, სითი პარკის თემა, მაგრამ არსებობენ კომპანიები, რომლებიც ამ საკითხში კარგად ერკვევიან. აუცილებლად უნდა გავიხსენოთ მიწისქვეშა პარკირების საკითხი. ჯერ ნარმანიას პერიოდში იწერებოდა ამ საკითხზე, შემდეგ კალაძის დროს გამოცხადდა ინტერესთა გამოხატვა, რომელიც პრაქტიკულად ჩავარდა, რატომ ჩავარდა? მიწისქვეშ ვინ ჩავა, როდესაც მიწის ზევით ყველაფერი დაშვებულია უფასოდ, სანამ ასეთი ვითარებაა მიწისქვეშა პარკირების ბიზნესი ვერასდროს განვითარდება.  პარკირების სფერო მთლიანად მოშლილია და მეეჭვება, რომ მერიამ ამის დარეგულირება მოახერხოს“, -აცხადებს დავით მესხიშვილი.


ბაჩო ადამია

 





„ლარი გარბის“ - ეკონომიკის ყველა მინისტრი კი 2013 წლიდან ერთსა და იმავეს ლაპარაკობს - „ლარი სტაბილურად მოძრაობსო“

„ლარი გარბის“ - ეკონომიკის ყველა მინისტრი კი 2013 წლიდან  ერთსა და იმავეს ლაპარაკობს - „ლარი სტაბილურად მოძრაობსო“
access_time2020-09-19 10:00:49
ლარი გარბის“ - ეკონომიკის ყველა მინისტრი კი 2013 წლიდან ერთსა და იმავეს ლაპარაკობს - „ლარი სტაბილურად მოძრაობსო“, - ამის შესახებ ბიზნესმენმა, პარტიის „პროგრესი და თავისუფლების“ ერთ-ერთმა ლიდერმა ცეზარ ჩოჩელმა „პალიტრანიუსის“ გადაცემაში „360 გრადუსი“...

დღის TOP 10 საინტერესო ამბავი

დღის TOP 10 საინტერესო ამბავი
access_time2020-09-18 21:00:58
დღის TOP 10 საინტერესო ამბავი:   1. რესპუბლიკური საავადმყოფო - საპარტნიორო ფონდის მორიგი ჩავარდნილი პროექტი ქვეყნის ერთ-ერთმა ყველაზე მაღალანაზღაურებადმა მენეჯერმა დავით საგანელიძემ ამორტიზებული და უმძიმესს მდგომარეობაში მყოფი კლინიკების განვითარებისთვის არაფერი...

ფინანსთა მინისტრის ყოფილი მოადგილე აგრობიზნესში წავიდა

ფინანსთა მინისტრის ყოფილი მოადგილე აგრობიზნესში წავიდა
access_time2020-09-18 19:30:26
ფინანსთა მინისტრის ყოფილი მოადგილე აგროსექტორით დაინტერესდა. გიორგი თაბუაშვილი10 ჰექტარ მიწის ფართობზე გაშენებული ქლიავის ბაღებიდან პირველი მოსავალი უკვე მიიღო.   როგორც გიორგი თაბუაშვილმა ბიზნესპარტნიორს განუცხადა, ქლიავის ბაღები კასპშია გაშენებული. მისი თქმით,  რაოდენობა მცირეა, თუმცა მომავალში ბევრად მეტის მოლოდინი აქვთ.   „მეოთხე წელს სტენლის ჯიშის ქლიავის პირველი მოსავალი მივიღეთ, რაც დაახლოებით 4 ტონა იყო. მომავალ წელს, ამ დროს უკვე ემპრესის...

პანდემიამ ევროპის ქვეყნებს შორის საზღვრები დააბრუნა

პანდემიამ ევროპის ქვეყნებს შორის საზღვრები დააბრუნა
access_time2020-09-18 19:00:47
ევროპელებს ათწლეულების მანძილზე საზღვრების არსებობო თითქმის დაავიწყდათ - თუმცა, 2020-ში საკითხი ისევ რეალობად იქცა. ზოგი საზღვარი გაიხსნა, ზოგი არა, ზოგი ღიაა მხოლოდ გარკვეული ქვეყნებს მოქალაქეებისთვის, სხვებისთვის კი - ჯერაც დახურულია. სულ რამდენიმე კვირაში შენგენის ზონის არსებობა კითხვის ნიშნის ქვეშ დადგა. „ევროპელებს დაავიწყდათ, რომ ცალკეულ სახელმწიფოებს საზღვრების დახურვის უფლებამოსილება აქვთ. შენგენის შეთანხმებაში შავით...

18 სექტემბერი - რეგიონში ქართული ლარი, თურქული ლირა და სომხური დრამი გაუფასურდა

18 სექტემბერი - რეგიონში ქართული ლარი, თურქული ლირა და სომხური დრამი გაუფასურდა
access_time2020-09-18 18:25:07
კორონავირუსის უარყოფითი ეფექტი რეგიონში ყველაზე მკვეთრად ქართული ლარის კურსზე აისახა, მარტის თვეში, ლარი რეკორდულად 22%-ით გაუფასურდა. წლის განმავლობაში, ქართული ლარი აშშ დოლართან მიმართებაში - 12%-ით გაუფასურდა. შედარებისთვის, დაახლოებით 16%-ით არის შემცირებული თურქული ლირა, სომხური დრამი და აზერბაიჯანული მანათი კი 2%-ის ქვემოთ მერყეობს. ეროვნული ბანკის მიერ გამოქვეყნებული 18 სექტემბრის ვაჭრობის შედეგად, ქართული ლარის კურსი 3 თეთრით გაუფასურდა და ერთი...


მსგავსი სიახლეები

up