პარკირების საპილოტე პროექტი ჩავარდა - „პარკირების სფერო მთლიანად მოშლილია და მეეჭვება, რომ მერიამ ამის დარეგულირება მოახერხოს“

პარკირების საპილოტე პროექტი ჩავარდა - „პარკირების სფერო მთლიანად მოშლილია და მეეჭვება, რომ მერიამ ამის დარეგულირება მოახერხოს“

access_time2019-01-25 11:30:04

თბილისის მერიის ინფორმაციით, 2019 წლის იანვრიდან საპილოტე პროექტი უნდა ამოქმედებულიყო, რომელიც ქალაქის ცენტრალურ უბნებში პარკირებაზე ზონალურ -საათობრივი საფასურის შემოღებას ითვალისწინებდა. დღეს თბილისის სატრანსპორტო კომპანიაში კონკრეტულ დეტალებზე ვერ საუბრობენ. პრესსამსახურის განცხადებით , პროექტთან დაკავშირებით მუშაობა მიმდინარეობს და როდესაც იქნება რეალური გეგმები მომზადებული, ამის შესახებ საზოგადოებას დეტალურ ინფორმაციას მოგვიანებით მიაწვდიან.

 

საპილოტე პროექტის შესახებ ინფორმაცია არ აქვთ არც არასამთავრობო ორგანიზაციებს. „ტრანსპორტისა და გზების ასოციაციის“ ხელმძღვანელის დავით მესხიშვილისთვის გაუგებარია პროექტი, რომლის ამოქმედებასაც თბილისის მერია გეგმავს.

 

„პარკირების საპილოტე პროექტი, რომელიც 2019 წლის იანვრიდან უნდა დაწყებულიყო არ გვინახავს. კონკრეტული დეტალები ჩვენთვის უცნობია. საკითხი თბილისის მერიას არასამთავრობოებთან არ განუხილია. იყო საუბარი, რომ ქალაქი დაიყოს ზონებად და ამის შესაბამისად განისაზღვროს გადასახადი. ასევე საუბრობდნენ საათობრივ გადასახადზე და იმაზე, რომ ფასები სხვადასხვა რაიონში განსხვავებული იქნება. ესენი მხოლოდ სპეკულაციებია. ჩვენს თავს უფლებას ვაძლევთ, რაღაც სპეკულაციებზე ვისაუბროთ, რადგან მერიის სამსახურებს საკითხი განხილვის რეჟიმში არ გამოაქვთ. არის რაღაც საკითხები, რაზეც შესაბამისი სამსახურები არასამთავრობოებთან გადიან კონსულტაციებს და არის რიგი საკითხები, რომელსაც ჩვენთან არ განიხილავენ. ეს არაერთხელ მოხდა. გვეუბნებიან ისეთ საკითხებს, რომელზეც წინასწარ იციან, რომ ჩვენც მოგვეწონება. სადაც განხილვაა საჭირო, იგივე ტაქსებთან დაკავშირებით, კონსულტაციების გავლა არ ისურვეს“, - აცხადებს დავით მესხიშვილი.

 

„ტრანსპორტისა და გზების ასოციაციის“ ხელმძღვანელი „კომერსანტთან“ პარკირების პრობლემაზეც საუბრობს და განმარტავს, რომ თბილისის სატრანსპორტო კომპანია პარკირების ნაწილში არის არაკომპეტენტური, რადგან მას ეს საქმე არასდროს უკეთებია.


 

„სატრანსპორტო კომპანიის მიერ მოგვარებული საკითხი ჩვენ არ გვინახავს. იმ საქმეებზეც, რასაც ისინი წლებია აკეთებენ,  ძალიან ბევრი კითხვა ჩნდება. იმ საქმის გაკეთება, რაც არასდროს უკეთებიათ, საერთოდ წარმოუდგენლად მიმაჩნია. მათი მენეჯმენტი არის გასული საუკუნის, მოძველებული მეთოდოლოგიით. რაც აისახა კიდეც ქალაქზე. ვერავინ მეტყვის, რომ „სითი პარკის“ გასვლის შემდეგ რაიმე გაუმჯობესდა. პირიქით, ჩვენ ვხედავთ გაუარესებას რიგი მიმართულებებით: ეს არის პარკირების ადგილების მიტაცება კერძო თუ იურიდიული პირების მიერ, ისინი ღობავენ ადგილებს, რომელიც არის საზოგადოებრივი სარგებლობის. პარკირების ადგილები დაკავებულია car rent- ით, ტაქსით, მიკრო ავტობუსით. ვნახეთ, რომ რკინის კონსტრუქციებია გზაზე განთავსებული. სრულიად გაუგებარია, რატომ არ აგვარებს მერია ამ პრობლემებს. მარტო ნაგვის ბუნკერებს აქვს ძალიან ბევრი ადგილი დაკავებული. დღემდე ვერ მოახერხეს ის რომ ბუნკერი განთავსდეს ისე, რომ არ დაიკავოს პარკირების ადგილი? ეს ის პრობლემებია, რომელიც აზრს უკარგავს ზონალურ თუ საათობრივ პარკირების სისტემას“, - განმარტავს დავით მესხიშვილი.

 

დავით მესხიშვილი პარკირების პრობლემის მოგვარების გზებზე საუბრობს და განმარტავს, რომ პარკირების საკითხი თბილისის სატრანსპორტო კომპანიამ კი არა, სხვა კერძო კომპანიამ უნდა დაარეგულიროს:

 

„საკითხის მოგვარება თბილისის მერიამ ისეთ კომპანიებს უნდა გადასცეს, ვისაც საერთაშორისო დონეზე  აქვს ამ პრობლემის მოგვარების გამოცდილება. გასაგებია, სითი პარკის თემა, მაგრამ არსებობენ კომპანიები, რომლებიც ამ საკითხში კარგად ერკვევიან. აუცილებლად უნდა გავიხსენოთ მიწისქვეშა პარკირების საკითხი. ჯერ ნარმანიას პერიოდში იწერებოდა ამ საკითხზე, შემდეგ კალაძის დროს გამოცხადდა ინტერესთა გამოხატვა, რომელიც პრაქტიკულად ჩავარდა, რატომ ჩავარდა? მიწისქვეშ ვინ ჩავა, როდესაც მიწის ზევით ყველაფერი დაშვებულია უფასოდ, სანამ ასეთი ვითარებაა მიწისქვეშა პარკირების ბიზნესი ვერასდროს განვითარდება.  პარკირების სფერო მთლიანად მოშლილია და მეეჭვება, რომ მერიამ ამის დარეგულირება მოახერხოს“, -აცხადებს დავით მესხიშვილი.


ბაჩო ადამია

 





აზერბაიჯანმა ახალი მოდელის ავტომობილების წარმოება დაიწყო

აზერბაიჯანმა ახალი მოდელის ავტომობილების წარმოება დაიწყო
access_time2020-08-05 19:20:58
ნახიჩივანის ავტონომიური რესპუბლიკის ავტომობილების ქარხანაში ახალი Naz Lifan L7-ის აწყობა დაიწყო. საინფორმაციო სააგენტო ABC.AZ-ის ინფორმაციით, Naz Lifan L7-ის მარკის ავტომობილები 7 მგზავრს დაიტევს და „მინივენის“ ტიპის ორი მოდიფიკაციით - 1,2 და 1,5 ლიტრიანი ძრავებით აღიჭურვება. ამ ეტაპზე მუშაობა 6 მოდელზეა დასრულებული. ქარხანაში აცხადებენ, რომ ავტომობილებს ცენტრალური საკეტისა და სარკის ავტომატური რეგულირების სისტემა ექნებათ. წყარო Abc.azმოამზადა...

„საპარტნიორო ფონდი“ ბორჯომი-ლიკანის სასტუმროს აუქციონზე 30 მლნ დოლარად ყიდის

„საპარტნიორო ფონდი“ ბორჯომი-ლიკანის სასტუმროს აუქციონზე 30 მლნ დოლარად ყიდის
access_time2020-08-05 16:10:03
„საპარტნიორო ფონდი“ სასტუმრო „ბორჯომი ლიკანის“ შემდგომი განვითარების მიზნით, საჯარო აუქციონს განმეორებით აცხადებს. „საპარტნიორო ფონდი“ პოტენციურ ინვესტორებს სთავაზობს სასტუმროს აქტივების 10-წლიან აღნაგობა/იჯარას, შესყიდვის უფლებასთან ერთად. სასტუმრო „ბორჯომი ლიკანის“ შესყიდვის მინიმალური საწყისი ფასი 30 052 326 აშშ დოლარია. აღსანიშნავია, რომ ეს წარმოადგენს მხოლოდ შესყიდვის შემთხვევაში გადასახდელ თანხას და არა - იჯარის ან აღნაგობის საფასურს. როგორც...

ანესთეზიოლოგ მაგდა ხოჭოლავას განცხადება

ანესთეზიოლოგ მაგდა ხოჭოლავას განცხადება
access_time2020-08-05 12:00:45
ანესთეზიოლოგ მაგდა ხოჭოლავას განცხადება: „მინდა განცხადებით გამოვეხმაურო გუშინ, 4 აგვისტოს საქართველოს პროკურატურის მიერ, ჩემ მიმართ, წარდგენილ უსაფუძვლო ბრალდებებს, უკანონო საექიმო საქმიანობასთან დაკავშირებით. პირველ რიგში, ხაზგასმით მინდა აღვნიშნო, რომ არ ვეთანხმები პროკურატურის მიერ წარდგენილ ბრალს და იმედი მაქვს, მალე სასამართლოს მიერ მიღებული იქნება ობიექტური და სამართლიანი გადაწყვეტილება. ასევე, მინდა...

აფხაზეთი ეპიდემიოლოგიური სიტუაციის სტაბილურობის შენარჩუნებას ცდილობს

აფხაზეთი ეპიდემიოლოგიური სიტუაციის სტაბილურობის შენარჩუნებას ცდილობს
access_time2020-08-05 18:30:25
ოკუპირებული აფხაზეთის ტურიზმის სამინისტრო რუსეთთან საზღვრის გახსნის შემდეგ ეპიდემიოლოგიური უსაფრთხოების ზომებს ამკაცრებს. ტურიზმის მინისტრის მოადგილის დათო ქაჯაიას თქმით, უწყების შესაძლებლობები შეზღუდულია. ბევრი რამ თავად მოქალაქეების თვითშეგნებაზე და მათი მხრიდან რეკომენდაციების შესრულებაზეა დამოკიდებული. საზღვრის გახსნას ათასობით ადამიანი მოუთმენლად ელოდა. ოკუპირებული აფხაზეთის დე-ფაქტო პრეზიდენტის ასლან ბჟანიას...

პანდემიის მიუხედავად თბილისში Mcdonalds-ის რესტორნების ქსელი ფართოვდება

პანდემიის მიუხედავად თბილისში Mcdonalds-ის რესტორნების ქსელი ფართოვდება
access_time2020-08-05 14:00:40
თბილისში, კახეთის გზატკეცილზე Mcdonalds-ის ახალი რესტორანი გაიხსნა. პანდემიის მიუხედავად კომპანია რესტორნების ქსელების გაფართოებასა და განვითარებას არ წყვეტს და სულ მალე დიღმის ტრასაზე, კიდევ ერთ ფილიალს გახსნის. როგორც „კომერსანტს“ „კოკა-კოლა ბოთლერს ჯორჯიას“ დამფუძნებელმა თემურ ჭყონიამ განუცხადა, ახალი და განსხვავებული დიზაინის მქონე „მაკდონალდსის“ რესტორნების ანალოგი წელს ჯერ არსად...


მსგავსი სიახლეები

up