კომპანია სილქნეტში მიიღეს გადაწყვეტილება, 19 მარტიდან, საქართველოს მასშტაბით მომსახურების ოფისების დროებით დახურვასთან დაკავშირებით.
24 საათიან რეჟიმში მუშაობს სილქნეტის ცხელი ხაზი - 2100100 როგორც საინფორმაციო, ისე ტექნიკური მომსახურებით. ქოლ ცენტრის მომსახურება გადასულია განსაკუთრებულ რეჟიმზე.
მომხმარებლების განკარგულებაშია ვებ გვერდი www.silknet.com; ვებ-ჩატი (ონლაინ დახმარება) და ფეისბუქის მესინჯერი.
იხილეთ სილქნეტის მობილური და ფიქსირებული მომსახურებების ჩამონათვალი, რომელთა მეშვეობით აბონენტები მიიღებენ ყველა საჭირო სერვისს:
- აპლიკაცია my silknet
- USSD Menue *100OK
- ინტერნეტ პაკეტები - *135#ok
- ცხელი ხაზი - 2100100
- ვებ-ჩატი (ონლაინ დახმარება) და ფეისბუქის მესინჯერი
- ვებ გვერდი www.silknet.com
- Silk Go
(R)