სექტემბრიდან ავეჯის გაყიდვების რადიკალურად შემცირებას ველოდებით – „ლაბორატორია ჩემი სახლი“

სექტემბრიდან ავეჯის გაყიდვების რადიკალურად შემცირებას ველოდებით – „ლაბორატორია ჩემი სახლი“

access_time2020-06-30 11:30:43

Covid 19-მა სხვა ბიზნესებთან ერთად მნიშვნელოვანი გავლენა ავეჯის მაღაზიებზეც იქონია. დიდი ფასდაკლებების მიუხედავად მათი ნაწილი გაყიდვების შემცირებაზე და უარყოფით მოლოდინებზე საუბრობს.


ავეჯის მაღაზიების „ლაბორატორია ჩემი სახლის“, „კარეს“ და „მობლერის“ მმართველი მენეჯერი გურამ მგელაძე „კომერსანტთან“ საუბრისას აღნიშნავს, რომ ამ ეტაპზე გაყიდვების მხრივ 30%-იანი კლება აქვთ, თუმცა შემოდგომიდან რადიკალურ შემცირებას ელოდებიან.


„მარტი-აპრილის პერიოდში ვცდილობდით, რომ დისტანციურად გვემუშავა, თუმცა იმ პერიოდში გაყიდვები ფაქტობრივად განულებული იყო. მაისში, გახსნის შემდეგ გაყიდვების თვალსაზრისით წინა წლის ანალოგიური სიტუაცია დაფიქსირდა, მაგრამ ივნისის თვეში ისევ კლება დაიწყო. ზაფხულის პერიოდი საკმაოდ აქტიურია ხოლმე გარე ავეჯზე მოთხოვნის თვალსაზრისით, რასაც წლევანდელ წელზე ვერ ვიტყვით. ამ ეტაპზე 30%-იანი კლება გვაქვს წინა წლის პერიოდთან შედარებით და ველოდებით რომ ივლისი-აგვისტოში ეს ტენდენცია გაგრძელდება. ვვარაუდობთ, რომ შემოდგომიდან კლება გაგრძელდება, ზაფხულის პერიოდი რომ გადაივლის და არსებული მძიმე ვითარება უფრო შესამჩნევი იქნება, ეს ჩვენზეც უარყოფითად აისახება. ავეჯი ფუფუნების საგნად შეიძლება ჩაითვალოს, რადგან მისი შეძენა აუცილებლობა არ არის, ავეჯის შეძენა ერთგვარი ინვესტიციია, რისი გადადებაც კრიზისის პერიოდში აქტიურად ხდება, ამიტომ სექტემბრიდან ველოდებით რომ გაყიდვები რადიკალურად შემცირდება. ამ კრიზისის პერიოდში მოგვიწია საკმაოდ დიდი ფასდაკლებების გაკეთება, თითქმის მთელი სეზონი ფასდაკლებებზე ვიმუშავეთ. წელს დავიწყეთ საბითუმო მიმართულებაზე მუშაობა და ვეთანამშრომლებით სხვადასხვა კორპორატიულ სეგმენტს პროექტების განხორციელებაში, ეს იქნება სასტუმროები, რესტორნები თუ ბიზნეს ცენტრები, თუმცა დეტალები მოგვიანებით იქნება ცნობილი“, - განმარტა გურამ მგელაძემ.



იტალიური ავეჯის სახლი „ვერონას“ ერთ-ერთი დამფუძნებელი არჩილ მგალობლიშვილი „კომერსანტთან“ საუბრისას აღნიშნავს, რომ პანდემიის მიუხედავად გაყიდვების რაოდენობა არ შემცირებულა, თუმცა შესაძლოა ამას მაღაზიის მიერ გამოცხადებულმა დიდმა ფასდაკლებებმაც შეუწყო ხელი.


„მომხმარებლების რაოდენობა არ შემცირებულა, პირიქით ახლა ისეთი სეზონია რომ ჩვენი მყიდველები აქტიურად მოდიან. რაც შეეხება გაყიდვებს,  შემცირება არ შეინიშნება,  თუმცა ეს შესაძლოა სხვა ფაქტმაც გამოიწვია, ახალ შენობაში გადავდივართ და გამოცხადებული გვაქვს ძალიან დიდი ფასდაკლება, შესაბამისად წინა წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით თითქმის მსგავსი ვითარებაა. რაც შეეხება ონლაინ მიმართულებით გააქტიურებას, მართალია საგანგებო მდგომარეობის დროს ვებ-გვერდიდანაც ვყიდდით, თუმცა ავეჯის ონლაინ გაყიდვა რთულია, თუ მომხმარებელმა არ ნახა რეალურად, არ შეეხო, ძალიან უჭირთ ისე შეძენა. ვებ-გვერდის გარდა, facebook-ითაც შესაძლებელია ჩვენი ავეჯის შეძენა, მაგრამ ამით ძირითადად უცხოელი მომხმარებლები სარგებლობენ და ეს რაოდენობა ძალიან მცირეა. სამომავლოდ კარგი მოლოდინები გვაქვს, რადგან შემოდგომიდან ავეჯის გაყიდვების კიდევ ერთი სეზონი იწყება, გარდა ამისა ახალ შენობაში გადავდივართ და დიდი იმედი გვაქვს, რომ გაყიდვებს მინიმუმ გავაორმაგებთ“, - განაცხადა არჩილ მგალობლიშვილმა.


ნინო თამაზაშვილი






გავაკეთოთ ,,დროებითი მწვანე რეზიდენცია“ და ვისაც სურს, რომ მეორე ტალღა ,,გამოიზამთროს“, მივცეთ საქართველოში ჩამოსვლის საშუალება

გავაკეთოთ ,,დროებითი მწვანე რეზიდენცია“ და ვისაც სურს, რომ მეორე ტალღა ,,გამოიზამთროს“, მივცეთ საქართველოში ჩამოსვლის საშუალება
access_time2020-07-13 19:01:29
„იქნებ გავაკეთოთ ,,დროებითი მწვანე რეზიდენცია“ ( 3-6 თვიანი) და ვისაც სურს, რომ მეორე ტალღა ,,გამოიზამთროს“, მივცეთ საქართველოში ჩამოსვლის საშუალება ოჯახებთან ერთად“, - ამის შესახებ ანაკლია სითის აღმასრულებელი დირექტორი ქეთი ბოჭორიშვილი სოციალურ ქსელში წერს.   „კომერსანტი“ მის პოსტს უცვლელად გთავაზობთ:   „Thinking out of box- ჩვენ ვუმკლადვდებით ამ ვირუსს, ამავდროულად, სამწუხაროდ რეგიონში მძიმე მდგომარეობა არის. იქნებ შევძლოთ ამის უფრო მეტად...

The Wall Street Journal: შიდა ტურიზმის ქრონიკები - ფრანგები საფრანგეთს ეცნობიან

The Wall Street Journal: შიდა ტურიზმის ქრონიკები - ფრანგები საფრანგეთს ეცნობიან
access_time2020-07-13 20:00:35
დღეს ფრანგები მათთვის უცნობ ტერიტორიას საფრანგეთს ითვისებენ. ყოველწლიურად ფრანგები შვებულებებში საზღვარგარეთ მიდიან, თავად საფრანგეთი კი ათობით მილიონ უცხოელ ტურისტს იღებს. ეს კი ნიშნავს, რომ მილიონობით ფრანგი ეიფელის კოშკზე არასდროს ასულა, მონბლანის მწვერვალიდან სამყაროსთვის არასდროს შეუხედია, და ნიცაში, ინგლისურ სანაპიროზე არასდროს უსეირნია.   "იყო ფრანგი - ნიშნავს სამოთხეში ცხოვრებას, რომლის მკვიდრები ფიქრობენ, რომ ჯოჯოხეთში ცხოვრობენ“ - დაწერა ერთ დროს...

საზოგადოებრივი მაუწყებელი ₾54 მლნ ბიუჯეტით 1.4 მლნ-ზე მეტს ვერ შოულობს

საზოგადოებრივი მაუწყებელი ₾54 მლნ ბიუჯეტით 1.4 მლნ-ზე მეტს ვერ შოულობს
access_time2020-07-13 18:35:20
საზოგადოებრივი მაუწყებელი (საზმაუ)  სახელმწიფო ბიუჯეტიდან მიღებული მზარდი დაფინანსებით ყველაზე მდიდარი ტელევიზიაა საქართველოში. ჯამური შემოსავალი 55.9 მლნ ლარია.  საერთაშორისო გამჭვირვალობა საქართველოს კვლევის მიხედვით,   ტელეკომპანიას სარეკლამო შემოსავლები 2018 წელთან შედარებით, 2019 წელს 1.5 მლნ ლარით შეუმცირდა, თუმცა, სარეკლამო შემოსავლების ათეულში მეშვიდე ადგილი დაიკავა . საზოგადოებრივი მაუწყებლის რეკლამა მნიშვნელოვნად 2018 წელს გაიზარდა. ამავე წლის...

ახლადგახსნილი მაგნიკა რეზორტი ივლისში სასტუმროს 50%-იან დატვირთვას ელის

ახლადგახსნილი მაგნიკა რეზორტი ივლისში სასტუმროს 50%-იან დატვირთვას ელის
access_time2020-07-13 19:00:17
სასტუმრო მაგნიკა რეზორტი“ პირველი სტუმრების მისაღებად მზადაა. სასტუმრო კომპლექსი, რომელიც შეკვეთილში 10 ჰა ტერიტორიაზეა განლაგებული 40 ოთახს აერთიანებს. პროექტის ჯამური საინვესტიციო ღირებულება 18 მლნ ლარია და სასტუმრო 50-მდე ადამიანს ასაქმებს.   “მაგნიკა რეზორტს” გაყიდვებისა და მარკეტინგის მომსახურებას უწევს მენეჯმენტ კომპანია HSC Group. როგორც კომპანიის წარმომადგენელი აცხადებს, წელს გამომდინარე კორონა ვირუსის პანდემიიდან, ორიენტირებულები იქნებიან მხოლოდ შიდა ბაზარზე და...

„მკვლელი ლიფტები“ – არაპოპულარული, მაგრამ სასიცოცხლო ნაბიჯი, რომელიც მერიამ უნდა გადადგას

„მკვლელი ლიფტები“ – არაპოპულარული, მაგრამ სასიცოცხლო ნაბიჯი, რომელიც მერიამ უნდა გადადგას
access_time2020-07-13 18:00:24
ამორტიზებული ლიფტების რაოდენობა საქართველოში 18 ათასს აღწევს. მათი ექსპლუატაციის 25–წლიანი ვადა დაახლოებით 30 წლის წინ ამოიწურა. ასეთი ლიფტები არა პოტენციურ, არამედ რეალურ საფრთხეს წარმოადგენენ ადამიანების სიცოცხლისთვის. რეალურს იმიტომ, რომ ლიფტებთან დაკავშირებული უბედური შემთხვევების რიცხვი მხოლოდ მიმდინარე წლის 6 თვეში 30–ს აღწევს. „მკვლელი ლიფტების“ შესაცვლელად წლები და კოლოსალური ფინანსებია საჭირო. უკეთ წარმოდგენისთვის, ერთი ლიფტის ფასი 5–დან 8 ათას აშშ დოლარამდე...


მსგავსი სიახლეები

up