"საწყობში ვიძინებთ..." - "სპარის" თანამშრომლებს 21:00 საათიდან დილის 6 საათამდე მაღაზიაში ტოვებენ

access_time2020-04-06 11:04:49

სუპერმარკეტების ქსელმა "სპარმა" საყოველთაო კარანტინის დროს სამუშაო საათები გაზარდა. კომპანია კომენდანტის საათის დროს, 21:00 საათიდან დილის 6 საათამდე თანამშრომლებს მაღაზიებში ტოვებს და კვირის განმავლობაში 45-საათიის ნაცვლად 60-საათს ამუშავებს. კომპანიის ამ გადაწყვტილებას მომხმარებელთა დიდი ნაწილის მხრიდან კრიტიკა მოჰყვა.


ამის შემდეგ, „სპარმა“ სპეციალური განცხადებაც გაავრცელა:

„ძვირფასო მომხმარებლებო❗

მოგეხსენებათ, ჩვენ პირველებმა გადავწყვიტეთ სრულად აგვეთვისებინა არასაკომენდანტო დრო და მომხმარებლებს მოვმსახურებოდით 06:00-21:00 საათებში.
ამ გადაწყვეტილებამ საზოგადოებაში არაერთგვაროვანი რეაქცია გამოიწვია. აქედან გამომდინარე, გვსურს მეტი ინფორმაცია მოგაწოდოთ ამ საკითხთან დაკავშირებით, დეტალურად გაგაცნოთ ის გარემოებები, რის გამოც მივიღეთ აღნუშნული გადაწყვეტილება და პასუხი გავცეთ ამ თემასთან დაკავშირებით ხშირად დასმულ კითხვებს:

❓ შეესაბამება თუ არა რეალობას, რომ სპარი 06:00-დან 21-00 საათამდე მუშაობს?
• დიახ შეესაბამება, სპარის ყველა ფილიალი მოცემულ საათებში ემსახურება მომხმარებელს;

❓ 21:00 საათის შემდგომ როგორ ხდება თანამშრომლების ტრანსპორტირება და უწევთ თუ არა მათ მაღაზიაში დარჩენა?
• ღამის ცვლის თანამშრომლები კომპანიის მიერ დაქირავებული ტაქსებით ობიექტზე ცხადდებიან საღამოს 19:00 საათზე და ობიექტს ტოვებენ დილის 09:00 საათზე კომპანიისავე დაქირავებული ტაქსებით. ამ ხნის განმავლობაში კი მაღაზიის სამუშაო საათებში ემსახურებიან მომხმარებლებს, ხოლო შემდგომ ავსებენ თაროებს, ამოწმებენ ვადებს და მაღაზიას ამზადებენ იმისთვის, რომ დილით მომხმარებელს დახვდეს მაქსიმალურად მოწესრიგებული.

❓უნაზღაურდებათ თუ არა მაღაზიაში დარჩენილ თანამშრომლებს მაღაზიაში გატარებული დრო?
• ღამის ცვლის თანამშრომლებს უნაზრაურდებათ მაღაზიაში გატარებული დროის 100%, მათ შორის 21:00-დან 06:00 საათამდე პერიოდი, როდესაც მაღაზია დაკეტილია და ისინი ახორციელებენ შიდა სამუშაოებს;

❓არიან თუ არა ვალდებულები ღამის ცვლის თანამშრომლები, რომ დარჩნენ მაღაზიაში?
• რა თქმა უნდა, ნებისმიერი სამუშაო არის ნებაყოფლობითი, ჩვენ ღამის ცვლა გვყავდა აქამდეც და გვყავს ახლაც, შესაბამისად, ამით არაფერი შეცვლილა, გარდა იმისა, რომ როდესაც მაღაზია დაკეტილია ამ პერიოდში აღარ უწევთ მომხმარებლის მომსახურება.


❓ რამ განაპირობა მსგავსი გადაწყვეტილების მიღება, მით უმეტეს, რომ სხვა თქვენი კონკურენტები ძირითადად მხოლოდ 08:00 – 20:00 საათებში მუშაობენ
• პანდემიის დაწყებამდე, მოგეხსენებათ სპარი 24 საათის განმავლობაში ემსახურებოდა მომხმარებელს. საგანგებო მდგომარეობის პირობების გამკაცრების შემდგომ კი შეგვეზღუდა სამუშაო საათები. რაც იმას ნიშნავდა, რომ ან უნდა შეგვემცირებინა ღამის ცვლის თანამშრომლები ან მოგვეძებნა გამოსავალი და შეგვენარჩუნებინა ისინი.


გამომდინარე იქიდან, რომ ჩვენ ყოველთვის განსაკუთრებული პასუხისმგებლობით ვეკიდებით ჩვენს თითოეულ ნაბიჯს, გადავწყვიტეთ მიგვეღო კომპანიისათვის არამომგებიანი გადაწყვეტილება და ღამის ცვლის 700-მდე თანამშრომელი კვლავ აგრძელებს თავისი ფინქცია-მოვალეობების შესრულებას, ისევ და ისევ იმისთვის, რომ ერთის მხრივ, მომხმარებელს ჰქონდეს შესაძლებლობა სრულად ისარგებლოს არასაკომენდანტო პერიოდში ჩვენი მომსახურებით და მეორეს მხრივ, ქვეყანას არ დაემატოს დიდი რაოდენობის უმუშევარი ადამიანი.


ამასთანავე, 3 საათით ზედმეტი სამუშაო დრო, რასაც ჩვენი მაღაზიები კონკურენტებთან მიმართებაში მუშაობენ რა თქმა უნდა, კომერციულად მომგებიანი ვერ იქნება ჩვენთვის, რადგან ამდენი ადამიანის ხელფასს და 200 ათასზე მეტი ლარის ტრანსპორტირების დამატებით ხარჯს ბუნებრივია, სრულად ვერ დაფარავს 3 საათში მიღებული შემოსავალი.


სამწუხაროა, საზოგადოების გარკვეული ნაწილის უარყოფითი დამოკიდებულება, თუმცა ვფიქრობთ, ეს სრული ინფორმაციის არ ფლობის გამო მოხდა და მას შემდეგ, რაც ყველა კითხვას გავეცით პასუხი, მოსახლეობის უდიდესი ნაწილი სწორად აღიქვამს თუ როგორი სწორი ნაბიჯი გადაიდგა სპარის მხრიდან, რადგან დარწმუნებული ვარ არავინ ჩათვლის, რომ ასეთ დროს თანამშრომლის იგივე პირობებით შენარჩუნებაზე უკეთესი შესაძლოა, მისი გაშვება ყოფილიყო.


მადლობას გიხდით დათმობილი დროისთვის და გისურვებთ ჯანმრთელობას!“-ნათქვამია „სპარის“ განცხადებაში. 


როგორც  გაზეთი „რეზონანსი“ წერს, "სპარის" თანამშრომლები ამბობენ, რომ მათი უფლებები ირღვევა, თუმცა მათი თქმით, ეს სამახურია და დათმობებზე წასვლა უწევთ.


"როცა იკეტება მაღაზია ვრჩებით და კომენტდანტის საათის მერეც აქ ვართ. ჩვენი უფლებები ირღვევა, მარამ სამსახური ეგეთია. საღამოს მოვდივარ, ვრჩებით და დილით ვიცვლებით. მერე ისევ მოვდივართ... ღამით აქ, მაღაზიაში ვიძინებთ, საწყობში..." - აცხადებენ "სპარის" თანამშრომლები.



თეგები:
სპარი



სამეზობლოში ეკონომიკის ზრდის ტემპით საქართველო ლიდერია

სამეზობლოში ეკონომიკის ზრდის ტემპით საქართველო ლიდერია
access_time2021-10-24 12:00:04
მიმდინარე წელს საქართველო ეკონომიკის ზრდის ტემპით ახალ-ახალ რეკორდებს ამყარებს. ოფიციალური სტატისტიკის მიხედვით, 2021 წლის პირველ 6 თვეში საქართველოს ეკონომიკა საშუალოდ 12.7%-ით გაიზარდა. აღსანიშნავია ისიც, რომ პირველ კვარტალში უშუალოდ ჩვენი ეკონომიკა 4.5%-ით შემცირდა, თუმცა უკვე მეორე კვარტალში საკმაოდ მაღალი 29.8%-იანი ზრდა...

სად არის "შავი ოქროს" ყველაზე დიდი მარაგი

სად არის
access_time2021-10-24 18:00:28
საუდის არაბეთი მეორე ქვეყანაა მსოფლიოში ნავთობის დადასტურებული მარაგებიით. მის ტერიტორიაზეა 267,1 მლრდ. ბარელი, რაც მსოფლიო მარაგების 17, 2%- ს შეადგენს.   ამ დროისთვის მსოფლიოში ნავთობის დადასტურებული მარაგი 1,5 ტრლნ.ბარელს შეადგენს.   საუდის არაბეთის ენერგეტიკის სამინისტროს მონაცემებით, ქვეყნის ტერიტორიაზე ნავთობის მოპოვების პოტენციალი 2020 წელს 0, 003%, ანუ, 9 მლნ. ბარელით გაიზარდა. მთელი ამ ნავთობის მხოლოდ ნაწილია დღეს აქტიური მოპოვების...

ავტოსადგურების სერტიფიცირება ამ დრომდე ვერ ხერხდება

ავტოსადგურების სერტიფიცირება ამ დრომდე ვერ ხერხდება
access_time2021-10-24 16:00:46
ქვეყანაში უკანონო ავტოსადგურების არსებობაზე დიდი ხანია საუბრობენ ტრანსპორტისა და ლოგისტიკის ექსპერტები, თუმცა პრობლემა ამ დრომდე...

თბილისისთვის საბაგირო გზების განვითარება გამოწვევად რჩება

თბილისისთვის საბაგირო გზების განვითარება გამოწვევად რჩება
access_time2021-10-23 19:00:43
ბოლო სამი წელის თბილისის მერიამ გააქტიურა მუშაობა დედაქალაქის საბაგირო გზების მიმართულებით, თუმცა თბილისისთვის საბაგირო გზების განვითარება ჯერ კიდევ გამოწვევად რჩება.  2019 წელს დედაქალაქის მერმა კ. კალაძემ დაანონსა - თბილისში სამი მიმართულებით სამგორი-ვაზისუბანი, ახმეტელი-თემქა და სამება-მახათის მთა საბაგირო ხაზების პროექტების განხორციელება. იმ დათქმით, რომ პროექტების განხორციელების პრიორიტეტულობას ტექნიკურ-ეკონომიკური კვლევის შედეგის შემდეგ გადაწყვეტდნენ; 2019 წელსვე  „თბილისის...

თბილისის ლოგისტიკური ცენტრის პროექტი დაპირებად დარჩა

თბილისის ლოგისტიკური ცენტრის პროექტი დაპირებად დარჩა
access_time2021-10-24 14:00:26
საქართველო კვლავ ძლიერი და გამართული ლოგისტიკური ცენტრების გარეშეა. არადა, ჯერ კიდევ 2017 წელს ეკონომიკის მინისტრმა გიორგი გახარიამ ტექნოპარკში  კერძო სექტორისა და საერთაშორისო საფინანსო ინსტიტუტების წარმომადგენლებს გააცნო ჯამურად 152.8 მლნ დოლარის ღირებულების ახალი საინვესტიციო პროექტი, რომელიც მიზნად თბილისსა და ქუთაისში ლოგისტიკური ცენტრების განვითარებას ისახავდა. გეგმით, ორივე ლოგისტიკურ ცენტრში ჯამურად 800-ზე მეტი ახალი სამუშაო ადგილი შეიქმნებოდა. ამ პროექტის განსახორციელებლად...


მსგავსი სიახლეები

up